کد خبر 450197
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

تیم ملی والیبال ژاپن با شکست دادن تیم ملی قطر به فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا رسید.

پدیده والیبال قهرمانی مردان آسیا به فینال نرسید
به گزارش مشرق، تیم‌های ملی والیبال قطر و ژاپن از ساعت 17 و 30 نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا را در سالن 12 هزارنفری آزادی، برگزار کردند.

این دیدار که از حساسست ویژه ای برخوردار بود در پایان با برتری 3-1 تیم ملی ژاپن همراه شد تا قطری‌ها در نخستین حضورشان در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها از راهیابی به فینال بازبمانند.

ژاپنی ها که ست اول این دیدار را 25 بر 22 به قطر واگذار کرده بودند در ست‌های دوم و سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 23 به برتری رسیده و راهی فینال شدند.

تیم ملی والیبال ژاپن که احمد مساجدی را روی نیمکت مربی گری خود دارد توانست با کسب این پیروزی 3 بر یک اولین فینالیست هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا لقب بگیرد و در انتظار نتیجه دیدار ایران و چین برای مشخص شدن حریف خود در دیدار پایانی شود.

تیم ملی والیبال ژاپن  با  هفت طلا، سه نقره و سه برنز عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات را به دوش می کشد و حالا در آستانه افتخاری دیگر قرار دارد.

شاگردان خوان سیچلو آرژنتیی با وجود نمایش خوبی که در طول برگزاری این مسابقات داشتند ، حریف ژاپن نشدند و حالا در دیدار رده بندی، برای کسب عنوان سومی باید با بازنده دیدار ایران و چین دیدار کنند.

از دقایقی دیگر تیم ملی ب والیبال ایران به مصاف چین می رود تا برنده این دیدار دیگر فینالیست این رقابت ها شود.

قبل از مسابقه تیم های قطر و ژاپن، تیم های استرالیا و چین تایپه موفق به شکست تایلند و کره جنوبی شدند تا فردا در آخرین روز این رقابت ها برای کسب عنوان پنجم به مصاف یکدیگر بروند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس