دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به همراه داشت که مهمترین آنها را در این مطلب می‌خوانید.

گروه ورزشی مشرق، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 و 35 دقیقه هتل پارس اهواز را به سمت ورزشگاه غدیر ترک کردند.

* حدود 50 هوادار پرسپولیس با حضور در هتل پارس سرخ‌پوشان را در راه رسیدن به استادیوم بدرقه کردند.

* از نکات عجیب حضور پرسپولیسی ها در استادیوم عدم حضور پلیس برای اسکورت اتوبوس سرخ‌پوشان بود.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس با خودرو و موتور، اتوبوس را تا ورزشگاه غدیر اسکورت کردند.

*یک ساعت مانده به بازی مسئولان زمین با یک غلطک اقدام به صاف کردن بخش هایی از زمین کردند.

* تعدادی از هواداران استقلال خوزستان علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی صبای قم تشویق کردند.

* ساعت اسکوربرد ورزشگاه غدیر خراب است.

* درحالی که هواداران استقلالی در جایگاه ویژه مستقر شدند، به‌دلیل حضور یک هوادار پرسپولیس در بین آنها از وی خواستند او این محیط را ترک کند که این مسئله تا آستانه درگیری پیش رفتند که ختم به خیر شد.

*به‌دلیل گرمای بیش از اندازه هوای اهواز بازیکنان دو تیم دیرتر از همیشه وارد زمین شدند، طوری که بازیکنان استقلال خوزستان ساعت 18 و 45 دقیقه وارد زمین شدند و پس از آن بازیکنان پرسپولیس به زمین آمدند.

*‌زمانی که بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند تماشاگران استقلالی بازیکنان این تیم را «قلیانی» خطاب می‌کردند.

* هواداران تیم استقلال خوزستان با شعار «پرسپولیس دسته 2» علیه این تیم موضع گیری کردند.

*‌ مهدی طارمی در حالی در این بازی به صورت فیکس وارد زمین شد که عده‌ای از هواداران این تیم معتقد بودند صحبت‌های علی ضیاء در برنامه چند شب پیش باعث شده بود این بازیکن در پرسپولیس فیکس بازی کند.

* فحاشی‌های هواداران تیم استقلال خوزستان پیش از بازی و در حین بازی علیه محسن بنگر مدافع نیمکت‌نشین پرسپولیس بسیار عجیب بود به طوری که دقایق طولانی زشت‌ترین الفاظ و فحاشی‌ها علیه این بازیکن صورت گرفت.

*‌ جری بنسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس که هنوز مجوز بازی‌اش به دست پرسپولیسی‌ها نرسیده با وجود اینکه در لیست پرسپولیس قرار ندارد اما پیش از شروع بازی از کنار زمین تمرین هم بازی‌هایش را تماشا کرد.

* عده‌ای از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با لباس‌های این تیم در ورزشگاه حاضر بودند این در حالی است که فولاد در زمان بازی پرسپولیس در مشهد به مصاف پدیده رفته بود.

* در حالی که عکاسان با کاورهای نارنجی‌رنگ با آرم سازمان لیگ در کنار زمین مشغول عکاسی هستند اما یکی از عکاسان در اقدامی عجیب کاور نارنجی پوشیده بود که نوارهای شبرنگ آن نشان می‌داد این کاور برای مأموران شهرداری است!

* پیش از شروع بازی عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و ضمن خوش و بش با نیمکت‌نشین پرسپولیس بابت حضور در اهواز به آنها خوش‌آمد گفت.

* روح‌الله سیف‌الهی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکن استقلال خوزستان بود که پیش از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس آمد. از طرف دیگر بابک حاتمی، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا و رضا نورمحمدی چهار بازیکن پرسپولیس بودند که با عبدالله ویسی خوش و بش کردند.

* به‌دلیل گرمای هوای اهواز محسن ترکی داور دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه اول قانون قطع بازی به خاطر گرمای بیش از حد را اجرا کرد. بنا به دستور ترکی بازی در نیمه اول 3 دقیقه متوقف شد تا بازیکنان در دقیقه 30 بازی آب بنوشند.

* نورافکن‌های ورزشگاه غدیر دیر روشن شد، به‌طوری‌که در دقیقه 30 بازی این نورافکن‌ها روشن شد.

* زمانی که داور بازی سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد، هواداران استقلال خوزستان باز هم به شدیدترین شکل به محسن بنگر که در این بازی نیمکت‌نشین است فحاشی کردند.

*استقلالی ها در نیمه دوم با لباس جدید به میدان رفتند.

*تماشاگران خوزستانی با دیدن گزارشگر برنامه 90 علیه عادل فردوسی پور شعار دادند.

*آنتن دهی موبایل در ورزشگاه با مشکل مواجه است و خبری هم از اینترنت نیست!

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به فحاشی‌هایی که از روی سکوها به بازیکنان پرسپولیس می‌شد اعتراض کرد و ناراحتی خودش را با ناظر مسابقه در میان گذاشت.

* بعد از اینکه هادی نوروزی از بازی اخراج شد هواداران استقلال خوزستان علی دایی سرمربی تیم صبای قم را تشویق کردند.


* در دقیقه 75 بازی داور بازی را یک دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم به علت گرمای بیش از اندازه آسیب نبینند و آب بنوشند.

* از دقیقه 75 گردوغبار شدیدی در ورزشگاه به وجود آمد به طوری که تماشای بازی هم برای تماشاگران سخت شده بود.

*هواداران استقلال خوزستان شعار «برانکو حیا کن پرسپولیس را رها کن» را سر دادند.

* حال یکی از تماشاگران بد شد که خیلی زود آمبولانس این هوادار فوتبال را به بیمارستان منتقل کرد.

* بعد از پایان بازی یکی از هواداران استقلال خوزستان وارد زمین شد و توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

* گردو غبار خوزستان به قدری زیاد بود که تنفس را با مشکل روبرو کرده بود.

* بازیکنان پرسپولیس به شدت به نحوه انجام بازی در این شرایط آب و هوا معترض بودند.

* یکی از هواداران استقلال خوزستان قصد حمله به برانکو را داشت که لیدرهای پرسپولیس جلوی او را گرفتند.

* هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس درگیری فیزیکی با یکدیگر پیدا کردند که این موضوع توسط لیدرها خاتمه پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آرش ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    به تیم سوم استقلال باخت خخخ
  • امیر ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    این لجباز هم مثل دایی با لجبازی بچه گانه باعث ضعیف شدن پرسپولیس در خط دفاع شده تا کی هوادار باید بخاطر لجبازی بعضی از اقایان ناراحت و افسرده بشه کسی نیست به این نادان بگه مگه سید جلال چی کم از این احمق کروات داشت
  • کوروش ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    برد تیم استقلال خوزستان به بازیکنان ومربی هموطنان عزیز خوزستانی وهمه آبی ها تبریک عرض میکنم به امید شش برد استقلالیهای لیگ برتر برابر لنگ پلیس.
  • کوروش ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    برد تیم استقلال خوزستان به بازیکنان ومربی هموطنان عزیز خوزستانی وهمه آبی ها تبریک عرض میکنم به امید شش برد استقلالیهای لیگ برتر برابر لنگ پلیس.
  • علی ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    بنده بازی رو از نزدیک دیدم، برای هواداران استقلال متأسفم که بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس هدف بدترین فحش ها قرار دادن!!! نظرم راجع به اهواز عوض شد.
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    تماشاچی های اهوازی جدیدا خیلی برخوردشون بد شده. فصل پیش سر بازی استقلال تهران و فولاد مدام روی چشم بازیکنان استقلال لیزر مینداختن و علیه استقلال شعار میدادن تو بازی امروز هم که همه دیدن. اون جمله ساعت اسکوربرد ورزشگاه ..... خراب است همیشه تو همه بازیها یکی از جمله های مقاله حواشی بازیه. تو ورزشگاه آزادی تهران هم که ورزشگاه ملیه اینترنت قطعه ( منظورم gprs هست) چه برسه به باقی ورزشگاه ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس