کد خبر 449935
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما امسال تیم خوبی را ساختیم که از هفته پنجم به بعد می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ لیگ برتر را بگیرد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز، اظهار داشت: سال گذشته و در نیم فصل 6 نفر از بازیکنان سابق تیم تراکتورسازی به گسترش فولاد اضافه کردیم که نتیجه آن حفظ تیم در رقابت‌های لیگ برتر شد و به دلیل اینکه ما از این کار خود نتیجه گرفتیم امسال نیز سعی کردیم که چند بازیکن دیگر که از شاگردان سابق تراکتور بودند را به تیم اضافه کنیم.

وی افزود: همه این بازیکنان که به تیم ما پیوستند را به نوعی تراکتور نمی‌خواست، هم من و همه بازیکنانی که از سالهای گذشته در تراکتورسازی حضور داشتند به این موضوع افتخار می‌کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بازی به دور از تنش و حاشیه یک بازی تاکتیکی و تماشاگرپسند باشد.

کمالوند گفت: هرچقدر که دربی‌ها در هفته‌های ابتدایی برگزار شود به نفع فوتبال است. ما سال گذشته و بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر به سازمان لیگ نامه‌ای نوشته و این موضوع را درخواست کردیم که دربی‌ها در هفته‌های ابتدایی برگزار شود. بازی فردا فاقد از هر گونه استرسی است که 2 تیم نیز در زمان خوبی به یکدیگر برخوردند و امیدوارم هر کس که حقش باشد در بازی فردا بتواند به برتری دست یابد.

وی با اشاره به بحث‌های مطرح شده درباره استادیوم برگزاری این مسابقه، خاطرنشان کرد: با اینکه ما فردا میزبان هستیم اما به دلیل اینکه دوست نداشتیم مقابل مردم قرار گیریم هیچ اعتراضی به استادیوم برگزاری مسابقه نکردیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد: ما حتی آمادگی کامل برای این داریم که اگر تراکتوری‌ها دوست داشته باشند در نیمکت همیشگی خود بشینند ما اعتراضی به این موضوع نداریم.

کمالوند در خصوص اعتراضات برخی از هواداران تیم تراکتورسازی در خصوص اتفاقات دربی سال گذشته گفت: آنهایی که این حرفها را به زبان می‌آورند یا جدول را ندیده بودند و یا نمی‌دانستند سقوط چیست، این کارها در شأن مردم آذربایجان نیست که حرف‌های بچه‌گانه‌ای را بزنند.

وی تأکید کرد: در هیچ جای دنیا نمی‌توانید مربی را پیدا کنید که در شرایطی که تیمش در آستانه سقوط قرار دارد به تیم دیگر ببازد. تراکتور محبوب‌ترین تیم شمال غرب و تیم اول شهر تبریز است که برادر بزرگ گسترش فولاد نیز محسوب می‌شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: فوتبال از قبل قابل پیش‌بینی نیست و من 5 سال چوب این را خوردم که به خاطر تراکتور مقابل همه ایستادم اما سال گذشته اگر ما آن 4 امتیاز را نمی‌گرفتیم الان گسترش فولاد در دسته یک بود.

کمالوند خاطرنشان کرد: به بازیکنانم سپرده‌ام که در کنار ارائه یک بازی محکم و جنگنده مراقب بازیکنان تیم حریف نیز باشند تا مصدومیتی دچار بازیکنان تراکتورسازی نشود. بازیکنانی که در حال حاضر در گسترش فولاد هستند یا در آوردن تراکتور به لیگ برتر مؤثر بودند و یا در لیگ برتر برای تراکتور افتخار کسب کردند. بازیکنانی که در حال حاضر ما در اختیار داریم برای تراکتور از جان مایه گذاشند.

وی گفت: 2 تیم در حال حضار چهره‌ واقعی خود را پیدا نکردند اما گسترش فولاد از هفته پنجم به بعد می‌تواند به تیم مورد نظر ما تبدیل شود و یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره برخی انتقادها از میانگین سنی بالای تیمش گفت: بازیکنانی که ما در اختیار داریم از لحاظ فیزیکی در آمادگی کامل به سر می‌برند، در حال حاضر میانگین سنی ما 29.4 محسوب می‌شود که میانگین سنی بالایی نیست.

کمالوند گفت: در کنار این بازیکنان باتجربه ما 2 بازیکن از تیم ملی جوانان را نیز به تیم تزریق کرده‌ایم که آینده فوتبال ایران محسوب شده و من مطمئنم که در پایان فصل می‌توانند پدیده لیگ برتر لقب گیرند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس