کد خبر 449899
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

برانکو در برنامه «امشب» با اجرای علی ضیا حاضر شد. حالا یکی از مهاجمان پرسپولیس از این گفتگو گلایه دارد.

به گزارش مشرق، در قسمتی از برنامه «امشب»، علی ضیا به برانکو در مورد بازی دادن به طارمی صحبت کرد. ضیا به برانکو گفت: «می‌گویند شما از طارمی خوشتان نمی‌آید» که این صحبت مجری سیما با واکنش تند سرمربی سرخ‌ها مواجه شد که «من نمی‌دانم شما این حرف را از کجا آورده‌اید و معیارتان برای بیان این حرف چیست، اما اگر طارمی بازی اول در میدان حاضر نشد به خاطر محرومیت بود، مهدی طارمی یک بازیکن خوب و با کیفیت بالاست، کیفیتی در سطح تیم‌های اروپا» برانکو در ادامه‌ سخنانش از علی ضیا پرسید: «آیا شما طارمی را دوست دارید؟» که در پاسخ به او، مجری برنامه امشب با صدایی رسا پاسخ داد «بله»! و برانکو ادامه داد «چرا یک مربی نباید بازیکن خوب را دوست داشته باشد؟ طارمی اگر بخواهد ‌می‌تواند به سطح بالایی در فوتبال برسد، همه‌ بازیکنان این قابلیت را دارند.»

این صحبت‌ها، باعث دلخوری علی‌پور از ضیا شده است. مهاجم گلزن پرسپولیس که آخرین گل این تیم در فصل گذشته و اولین گل در فصل جدید را به ثمر رساند، به دوستان خبرنگارش گفت: «آیا علی ضیا با من مشکلی دارد؟» او نگران جایگاه خود در نوک حمله پرسپولیس است.

البته علی‌پور با درخشش خود در هفته اول زیاد هم نباید نگران جایگاه خود باشد. با وجود این که برانکو با دو مهاجم بازی می‌کند و مهاجم دوم کمی باید جنگنده و توپ گیرتر باشد، به نظر می‌رسد این میلاد کمندانی باشد که جای خود را به مهدی طارمی می‌دهد.

در هر صورت صحبت‌های ضیا در مورد ترکیب پرسپولیس کمی کار برانکو را سخت کرده است و او هر تصمیمی که بگیرد، به آن گفت و گو ربطش می‌دهند.

و البته جالب تر اینکه علی ضیاء وقتی داشته درباره غیبت طارمی در بازی اول می گفته، اصلا نمی دانسته او در بازی اول محروم بوده و اساسا نمی توانسته در این بازی به میدان برود!
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    حالا این مجری نمای خود شیفته یه چیزی خورده یه چیزی گفته شما چرا الکی بزرگش می کنین این مجری نما را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس