مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه 60 کشور دنیا در جنگ هشت ساله به صدام کمک می کردند، گفت: ‌ملت ایران با مجاهدت‌های خود بر آنها فائق آمدند.

به گزارش مشرق، سردار مرتضی قربانی ظهر امروز در مراسم تشییع 30 غواص شهید در جمع مردم تنکابن اظهار کرد: 60 کشور دنیا جمع شدند و به ایران حمله کردند اما ملت ما با مجاهدت‌های خود برآنها فائق آمد.

وی با اشاره به شرارت‌های بعثی‌ها و اینکه داعش نیز دست‌پرورده بعثی‌هاست، افزود: اکنون دیگر خبری از صدام، ژنرال‌ها و آن تجهیزاتش نیست و فقط یک دختر از او مانده است که دارد با کمک داعش، جنایت‌های پدرش را ادامه می‌دهد اما روزی می‌رسد که مردم سوریه، عراق و سایر کشورهایی که آماج جنایت‌های داعشی‌ها و تکفیری‌ها و آل سعود هستند، بر آنها فائق می‌آیند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این جنایت‌کاران از ریختن خون مردم پابرهنه یمن دریغ نکردند، مردم نیز آستانه تحملی دارند و تابع حق و حقیقت هستند.

قربانی با بیان اینکه مردم یمن در حال آماده شدن برای مبارزه با حملات عربستان هستند، گفت: اگر حملات سعودی‌ها به یمن همچنان ادامه یابد، موشک‌های یمن در جده و ریاض اصابت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: شهدا بار دیگر به میان ما آمدند، باید با آنها پیمان ببندیم و بصیرت خود را کامل کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گیل مرد ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    امریکا اسرائیل سعودی ها کشورهای منطقه خلیج فارس وبعثی ها
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    بلاخره نفهمیدیم ما داعش دست پرورده امریکاس؟بعثیاس؟عربستانه؟ترکیه س!؟کسی فهمید بما بگه.خانواده ای رو از نگرانی نجات بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس