کد خبر 449704
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

عضو هيات مديره باشگاه ملوان اعلام کرد در نشست فرداي هيات مديره، علاوه بر برنامه‌ريزي براي رفع مشکلات مالي، به درخواست‌هاي امير قلعه‌نويي رسيدگي مي‌شود تا ايشان بدون هيچ مشکلي روي نيمکت ملوان بنشيند.

قلعه‌ نويی برابر استقلال روی نيمکت می نشيندبه گزارش مشرق، محمدرضا بديعي‌فر در مورد آخرين وضعيت باشگاه ملوان بندرانزلي ضمن بيان مطلب فوق گفت:"نشست هيات مديره باشگاه ملوان فردا برگزار مي‌شود که در آن نشست در مورد مشکلات مالي و رسيدگي به درخواست‌هاي امير قلعه‌نويي به بحث و تبادل نظر مي‌پردازيم. هرچند در اين روزها بخشي از قرارداد بازيکنان و پاداش پيروزي برابر ذوب‌آهن پرداخت شد."

به نقل از مهر وي با تشکر از احمد دنيامالي رئيس هيات مديره باشگاه ملوان که با اقداماتش به حل مشکلات مالي و مديريتي اين باشگاه کمک کرد، افزود:" خدا را شکر کادرفني مجرب و خوب و بازيکنان باتعصب در تيم ملوان حضور يافته‌اند و در بازي اول هم عملکرد خوبي داشته و توانستند ذوب‌آهن قهرمان جام حذفي را شکست دهند."

رئيس شوراي شهر انزلي با رد اين موضوع که امير قلعه‌نويي براي تداوم همکاري با ملوان پيشنهاد مالي بالايي را مطرح کرده، تاکيد کرد:" همانطور که اشاره شد، در نشست هيات مديره درخواست‌هاي قلعه‌نويي بررسي شده و سعي مي‌کنيم رضايت ايشان را جلب کنيم تا بدون مشکل در بازي روز جمعه روي نيمکت تيم بنشيند."

وي اضافه کرد:" به امير قلعه‌نويي قول داديم طبق توافقي که با مالک گذشته باشگاه داشته است، رضايت ايشان را جلب کنيم، به همين دليل مطمئنا در نشست فرداي هيات مديره در تهران، مشکلات حل شده و ايشان هدايت ملوان برابر استقلال را برعهده خواهد گرفت.

بديعي‌فر در ادامه در خصوص آخرين وضعيت مالکيت و انتخاب مديرعامل باشگاه ملوان هم خاطرنشان کرد: درحالي حاضر مذاکراتي درحال انجام است تا وضعيت مالکيت باشگاه مشخص شود. همچنين بعد از حل مشکلات فعلي، هيات مديره مديرعامل باشگاه را انتخاب خواهد کرد که فکر کنم اين موضوع کمتر از يک ماه ديگر عملي خواهد شد. البته درحال حاضر پيشگاه‌ هاديان به عنوان سرپرست باشگاه امور اجرايي را پيگيري کرده و آقا دنيامالي نيز به عنوان رئيس هيات مديره، حمايت‌هاي لازم را از تيم انجام مي‌دهد."

وي در ادامه از هواداران درخواست کرد همانند گذشته صبوري به خرج داده و از مديريت، کادرفني و بازيکنان حمايت کنند تا تيم ملوان با دغدغه کمتر در مسابقات ليگ به ميدان رفته و بتواند با عملکرد خوب خود، در پايان فصل سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد.

عضو هيات مديره باشگاه ملوان با اشاره به اينکه با اقدام به موقع اعضا هيات مديره به برخي افراد اجازه داده نشد که از نام و اعتبار باشگاه به سود خود استفاده کنند، در پايان گفت:" خوشبختانه پيش از اينکه مشکلات مالي تيم با حضور مالک قبلي بيشتر شود، از ايشان سلب مالکيت شد. مطمئنا در ادامه راه نيز با اقدامات هيات مديره، دغدغه‌هاي مالي و مديريتي باشگاه کاملا برطرف خواهد شد و کادرفني و بازيکنان با کمترين مشکل در مسابقات به ميدان رفته و با کسب نتايج خوب، شادي را به هواداران هديه خواهند کرد."

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس