کد خبر 449551
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

آیت الله علوی گرگانی گفت: اعتماد مردم نسبت به نمایندگان بهترین تبلیغ برای آنها خواهد بود و حضور برخی افراد در دوره‌های مختلف مجلس گواه این موضوع است.

 به گزارش مشرق، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار با نماینده مردم برخوار، میمه و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه انسان‌ها باید رضای خداوند را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، اظهار کرد: خداوند فرمورده است که اگر انسان‌ها می‌خواهند من از آن‌ها رضایت داشته باشم باید دیگران از آنها راضی باشند.

وی ادامه داد: ما باید در زندگی خود به گونه‌ای رفتار کنیم تا دیگران از ما راضی باشند تا بتوانیم شاهد رضایت خداوند در زندگی خود باشیم و الطاف خداوند را در زندگی خود احساس کنیم.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید قدردان این باشند که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یافته‌اند، تصریح کرد: رضایت مردم بهترین ارزش برای نمایندگان خواهد بود و کسانی که قصد دارند مجددا به مجلس راه یابند نیازی به تبلیغ ندارند و رضایت مردم بهترین تبلیغ برای آنها خواهد بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نمایندگان باید حرف و عملشان با یکدیگر یکی باشد، افزود: نمایندگان اگر در مسیر کاری و زندگی شان رضای خداوند را در نظر بگیرند از خدمت‌رسانی به مردم دریغ نخواهند کرد و مردم نیز همیشه به آنها اعتماد خواهند داشت.

استاد حوزه علمیه قم گفت: حضور برخی افراد در دوره‌های متمادی به عنوان نماینده مردم در مجلس گواه اعتماد مردم به آنها است و این نشان می‌دهد اگر مردم به فردی اعتماد کنند، خود آنها مبلغ خواهند بود.
منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس