کد خبر 449205
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲

عزت الله ضرغامی با انتشار عکسی از زمان مسوولیت خود در سپاه در صفحه اینستاگرام خود نوشت :موشک‌های بالستیک ایران با برد بالای ٢٠٠٠ کیلومتر نقش کلیدی در تقویت بنیه دفاعی و بازدارندگی دشمن و نهایتاً تأمین امنیت مردم دارد.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : موشک‌های بالستیک ایران با برد بالای ٢٠٠٠ کیلومتر نقش کلیدی در تقویت بنیه دفاعی و بازدارندگی دشمن و نهایتاً تأمین امنیت مردم دارد.دکتر روحانی در مصاحبه تلویزیونی گفتند، فقط موشک‌هایی که برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی می‌شوند، ممنوع است.

باتجربه و سابقه‌ی مختصری که در این زمینه دارم معتقدم صرفاً به کلمه‌ی "طراحی" نباید قناعت کرد. قاعده بازی نباید دست حریف باشد و الا به هر بهانه تک‌روی خواهد کرد. مثلا خواهد گفت موشک ٢ یا ٣ هزار کیلومتری که کلاهک هسته‌ای حمل نکند که به درد نمی‌خورد!! منظور ما موشک کاتیوشا (٢٠ کیلومتری) بوده است!

تصویر، بازدید شهیدسیدعباس موسوی دبیرکل وقت حزب‌الله لبنان از مراحل مونتاژ موشک فجر٣ است.

 شیرفرهاد (مهران مدیری) در شطرنج برره‌ای، مهره‌ی اسب را ٦ خانه جلو می‌برد و در مقابل اعتراض حریف که یادآوری می‌کرد که قاعده‌ی حرکت این مهره فقط ٣ خانه است، می‌گفت: "اسب اگر اسب باشه، ٦ تا خونه هم می‌پره!!" (با لحن برره‌ای بخوانید!)

چنان هم حق به جانب می‌گفت که واقعاً باید پاسخ قانع‌کننده‌ای می‌شنید!!

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سهیل بشردوست ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    یعنی برد موشک های ایران همینطوری سالهاست در حد 2000 کیلومتر مونده؟!
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا"،عزت جان کو گوش شنوا!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    خوب به دلایل مختلف برد موشکها رو کمتر اعلام میکنن
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    سایت مشرق نظرات منتقد را درج نمی کند
  • سهیل بشردوست ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر طبق برنامه تا سال 1400 قرار باشه انسان به فضا فرستاده بشه یا ماهواره بالای یک تن وزن به فضا پرتاب بشه بدون شک موشکی که این کار رو انجام می ده یک قاره پیما محسوب میشه، درسته که ایران امروز برای جلوگیری از رقابت تسلیحاتی موشک های اعلام شدش رو در حد همون 2000 کیلومتر نگه داشته اما با انجام این پرتاب ها عملاً اعلام قدرت کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس