کد خبر 448675
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان در شهر «الزبدانی» سوریه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، خبر شهادت یکی دیگر از مجاهدان حزب الله لبنان در سوریه اعلام شد.

شهید «محمد عوض احمد الهق» ملقب به «قاسم» که 19 سال سن داشت، در نبرد با تروریست های تکفیری در شهر «الزبدانی» در حومه دمشق به شهادت رسید.

این شهید جوان حزب الله از اهالی روستای «البویضه» از توابع شهر «هرمل» لبنان بود و پیکر پاکش طی روزهای آتی در این روستا تشییع خواهد شد.

شهر استراتژیک الزبدانی در ده کیلومتری مرز مشترک سوریه با لبنان قرار دارد و این شهر آخرین پایگاه گروه های تروریستی در منطقه قلمون سوریه می باشد.

نیروهای مقاومت توانستند که مناطق گسترده ای از شهر الزبدانی را از لوث تروریست ها پاکسازی کنند و تروریست های باقی مانده را در منطقه محدودی از این شهر از همه جهات محاصره کنند.

از ابتدای عملیات آزادسازی شهر الزبدانی تاکنون صدها تروریست به دست نیروهای مقاومت به هلاکت رسیدند.

{$sepehr_album_29316}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یه جوون ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    این جوون همه مظاهر به ظاهر زیبای دنیا رو با بهشت خدا عوض کرد اونوقت من چیکار دارم میکنم!!!!!!!! اگه این کامنتو مشرق منتشر کردو کسی خوندش برای منم دعا کنه.دعا کنه دل بکنم از اونایی که ارزش دل بستن ندارن بجاش دل ببندم به خدا به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دلم میخواد دلم هوایی بشه دعام میکنین؟
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    فقط غبطه میخورم ....
  • مهدی ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    از ما خواسته اند که شما را تروریست بدانیم و سلاح به شما ندهیم ولی این آرزو را به گور خواهند برد . ما فرزندان روح الله و امام خامنه ای هستیم و از مظلوم دفاع می کنیم بر ظالم می تازیم . ما سیب زمینی و مرغ کنتاکی را و سیگار مالبرو را به . . . . ر خود و دوستانشان حواله می دهیم و بر شرافت انسانی و اسلامیمان پایفشاری می کنیم . ما پیشکسوتان جهاد و شهادت و بازماندگان سالهای دفاع مقدس هستیم که ذره ای در برابر شیطان بزرگ و دشمنان تابلو دار کوتاه نخواهیم امد . نه دوست اسرائیل هستیم و نه کاسب تخریم . نه صلح امام حسن را باور کردیم و نه برد برد را . نه برد 3 به 2 را می خواهیم و نه حضور غربی ها و استقرار انها را در خاک کشورمان تحمل می کنیم . ما فرزندان شرافت و غیرت و شهادتیم مشرق لطفا حذفش نکن
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    ان شاء الله به مرام این شهید موفق بشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس