کد خبر 448435
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

انتشارات «سازمان عقیدتی سیاسی آجا» 6 کتاب تازه در دست نگارش و انتشار دارد که دو عنوان آن به بیانات مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مرتضی مشاکی، مدیر نشر کتاب انتشارات «سازمان عقیدتی سیاسی آجا» به ایبنا گفت: 6 عنوان کتاب تازه از سوی این انتشارات در دست چاپ است.

وی از کتابی با عنوان «جان کلام 4» به عنوان یکی از این کتاب‌های در دست انتشار یاد کرد و درباره آن توضیح داد: این کتاب مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را درباره درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس دربردارد و از سوی موسی شعبان‌پور گردآوری شده است. تا شماره سه این کتاب فقط به صورت درون‌سازمانی منتشر شده بود اما با توجه به این که محتوای این کتاب درباره دفاع مقدس بود، آن را برای عموم مردم و محققان در دست چاپ داریم.

مشاکی جلد سوم کتاب «ارتش، کلمه طیبه» را دیگر کتابی معرفی کرد که از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در دست انتشار است و گفت: این کتاب که به کوشش سلمان اکبری پاکرو گردآوری شده، شامل تمام فرمایش‌های ایشان است که از سال 1389 تا 1394 درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران ایراد فرموده بودند.

مدیر نشر کتاب انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی آجا ادامه داد: کتاب «ارتش در 8 سال دفاع مقدس» اثر دیگر در دست انتشار است. این کتاب سال‌ها قبل در 6 جلد منتشر شده بود و با توجه به پر مخاطب بودن آن تصمیم به ویرایش تازه و تجدید چاپ آن گرفتیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و این کتاب به معرفی تمامی این عملیات‌ها و فعالیت‌های ارتش می‌پردازد.

وی با اشاره به برگزار شدن چهارمین دوسالانه همایش اندیشه و قلم ارتش، اظهار کرد: کتاب این همایش که شامل معرفی برگزیدگان و آثار برتر تمامی چهار دوره گذشته است، در دست انتشار است. همچنین «اطلاعیه‌های ارتش در 8 سال دفاع مقدس» عنوان کتاب دیگری است که به اطلاعیه‌های صادر شده در طول جنگ تحمیلی می‌پردازد. چنین کتابی سال‌ها پیش از سوی ارتش عراق هم منتشر شده بود و کتاب در دست انتشار ارتش با توجه به پرحجم بودن اطلاعیه‌ها اثری چند جلدی خواهد بود. نخستین جلد نیز اطلاعیه‌هایی از 26 مهرماه 1359 تا هشتم اردیبهشت 1360 را شامل می‌شود.

مشاکی همچنین از در دست نگارش بودن کتاب دیگری در قالب رمان خبر داد و گفت: این اثر که بر اساس زندگی شهید موسی نامجوی در دست پژوهش است، به قلم ابوالقاسم وردیانی نوشته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس