کد خبر 448161
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

استقلال در هفته اول لیگ برتر توانست سیاه جامگان را شکست دهد.

به گزارش مشرق، استقلالی ها در حالی در مشهد پا به میدان گذاشتند که چند بازیکن شان غایب بودند و مظلومی مجبور شد از بازیکنانی استفاده کند که شاید در حالت عادی به آن ها بازی نرسد. مظلومی در بازی با سیاه جامگان، رحمتی را داخل دروازه تیم گذاشت. روزبه چشمی، محمد امین حاج محمدی، خرسندنیا و میثم مجیدی هم مدافعان تیم بودند. امید ابراهیمی، جاسم کرار، جابر انصاری و محسن کریمی هافبک های تیم بودند و سجاد شهباززاده و آرش برهانی در خط حمله حضور داشتند.

خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، مگویان و پروپیچ هم بازیکنانی هستند که جایشان قطعا در ترکیب ثابت استقلال است اما در هفته اول به دلایل مختلف حضور نداشتند. حالا پرویز مظلومی برای جا دادن این بازیکنان در ترکیب تیم خود کار سختی دارد.

استقلال در هفته اول سیاه جامگان را شکست داد و دست زدن به ترکیب تیم برنده علاوه بر اینکه کار سختی است، غیر منطقی هم هست. حالا مظلومی باید تصمیم سختی بگیرد. او یا باید تیم برنده را مقابل ملوان به میدان بفرستد و ستاره های گران قیمت تیمش را روی نیمکت بنشاند، یا اینکه قید هماهنگی به دست آمده از انجام یک بازی مقابل سیاه جامگان را بزند و ترکیبی متحول شده را راهی میدان کند. اگر ستاره های استقلال که هفته اول غایب بودند، در این بازی به میدان بروند، استقلال تا حدودی از عدم هماهنگی رنج خواهد برد و اگر ترکیب جوان هفته اول به میدان برود، ممکن است مظلومی مسابقه را به تیم قلعه نویی ببازد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ ۱۷:۲۳ ۵۶۲۸ عجیب ولی واقعی/ کریستیانو رونالدو یک جزیره به مدیر برنامه اش هدیه داد ! عجیب-ولی-واقعی-کریستیانو-رونالدو-یک-جزیره-به-مدیر-برنامه-اش-هدیه-داد وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره پرتغالی رئال مادرید به مناسبت ازدواج مدیر برنامه اش به وی یک جزیره هدیه داده است . به گزارش وبسایت نود، رسانه های پرتغالی در روز های گذشته خبر داده بودند که کریستیانو رونالدو در مراسم عروسی مدیر برنامه اش که امروز در پرتغال با حضور چهره های سرشناس دنیای فوتبال برگزار می شود ساقدوش وی خواهد شد . وبسایت پرتغالی Move Noticias امروز در گزارشی ادعا کرده است که کریستیانو رونالدو به ژرژ مندس بابت ازدواجش یک جزیره در یونان هدیه داده است . جزایر این کشور بین ۳ تا ۵۰ میلیون یورو قیمت گذاری شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس