کد خبر 448116
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

فعالان شبکه های اجتماعی روز گذشته و امروز از هشتگ " شیرخواره را آتش زدند " به طور گسترده استقبال کردند.

گروه فضای مجازی مشرق- گروه هشتگ "شیرخواره را سوزاندند" اشاره به زنده سوزاندن کودک شیرخوار فلسطینی دارد که این جنایت روز گذشته توسط شهرک نشینان صهیونیست و با آتش زدن منزل یک خانواده فلسطینی به وقوع پیوست و به دنبال آن فعالان اجتماعی در فیس بوک، تویتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه های اجتماعی از این هشتگ به نشانه ابراز همدردی با این خانواده فلسطینی و انزجار از صهیونیست ها به صورت گسترده استقبال کردند.

گفتنی است وبلاگ نویسان فلسطینی و عرب برای انتشار وقایع جنایت در آتش سوزاندن "علی دوابشه" کودک شیر خوار فلسطینی از روستای دومای نابلس، این هشتک را به راه انداختند.

واکنش کاربران با هشتگ

بر اساس آمار ارایه شده توسط پایگاهی که کاربران هشتگ ها را تجزیه و تحلیل می کند، استقبال از هشتگ "شیرخواره را سوزاندند" در حال افزایش است به گونه ای که فقط طی یک ساعت اخیر بیش از 3700 و از روز گذشته نیز بیش از 335 هزار پیام درباره آن منتشر شده است.

واکنش کاربران با هشتگ

شایان ذکر است این هشتگ به زبان انگلیسی نیز راه اندازی شد و طی ساعتهای اخیر 3500 بار و از روز گذشته 81 هزار بار استفاده شد.

هشتگ ابزاری برای گروه‌بندی چنین پیام‌هایی فراهم می‌کند، تا افراد بتوانند آن هشتگ را در شبکه های اجتماعی و اینترنت جستجو کنند و مجموعه‌ای از پیام‌هایی را که شامل آن هستند به دست آورند.

واکنش کاربران با هشتگ

واکنش کاربران با هشتگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    مرگ و مرض به هر چی اسراییلیه کاش نوشته های ما رو میخوندن که چقدر از صهیونیزم متنفریم دلم میخواد اسراییلی بکشم
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    پس تو هم با اونا هیچ فرقی نداری
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    احسنت خشم مقدس انقلابی خود را حفظ کن تا به زودی نابودشان کنیم فرق ما با انها دراین است که ماباشجاعت برای مبارزه جوانمردانه میریوم نه برای کودک وزن کشی وگرنه جهاد با کفارویهود درسیره اسلام هست چون دشمن ماهستندوادم بادشمن شیطان انسانی خود که صلح نمیکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس