کد خبر 448073
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ خبر داد و گفت: آزمون کارشناسی ارشد که پیش از این در بهمن ماه برگزار می شد، به اردیبهشت ماه منتقل شد.

 به گزارش مشرق، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، افزود: آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار و ثبت نام برای این آزمون در روزهای ۱۶ تا ۲۲ آذرماه ۹۴ انجام می شود.

وی درباره آزمون دکتری نیمه متمرکز نیز گفت: آزمون دکتری ۹۵ (نوبت اول) در روز ۱۴ اسفندماه ۹۴ برگزار و ثبت نام برای این آزمون در روزهای ۶ تا ۱۵ دی ماه ۹۴ انجام می شود.

توکلی افزود: آزمون دکتری ۹۵ (نوبت دوم) در روز ۷ آبان ماه ۹۵ برگزار می شود و داوطلبان برای نوبت دوم باید در روزهای ۲۴ تا ۳۰ مردادماه ۹۵ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان آزمون سراسری سال ۹۵ گفت: آزمون سراسری سال ۹۵ در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان این کنکور در روزهای ۱۹ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۴ انجام می گیرد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی معرف ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    دانشگاه یعنی کشک زیرا در آن مهارتی به افراد آموزش داده نمی شود ...... دانشگاه پدیده ای کاملا بیهوده و دمده است و تنها برای پز دادن کاربرد دارد ...... یک فارغ التحصیل مکانیک حتی یک یاتاقان و وظیفه آن را ندیده است ...... در ابزار شناسی هم اوضاع به همین منوال است .
  • pano ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    با تشکر از علی ولی من کاملا مخالفم دانشگاه خوبه نه برای من و تو بلکه واسه اغا زاده ها و اونایی که بند پ تو زندگیشون خیلی به وضوح دیده میشه مارو هم ساختن واسه کارگری و از این حرفا .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس