کد خبر 446752
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

بازی‌های تداکارتی تیم‌های باشگاهی اروپا در اردوهای پیش فصل با شکست شیاطین سرخ برابر قهرمان فرانسه دنبال شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن، بامداد امروز (پنجشنبه) در دیدار دوستانه در شیکاگو به مصاف هم رفتند که این بازی را پاریسی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

در این دیدار بلایس متویدی در دقیقه 25 و زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 34 گل‌های قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه، جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه را به ثمر رساندند.

لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد در این بازی تیمی تقریباً کامل را که شامل بازیکن جدید شیاطین سرخ از جمله دارمیان، دپای و شواین‌اشتایگر بود، به میدان فرستاد. این اولین بازی بود که شواین‌اشتایگر از ابتدا در آن برای من‌یونایتد به میدان رفت.

در طرف مقابل هم پاری‌سن‌ژرمن که سومین پیروزی خود در چهار بازی تدارکاتی اخیرش را کسب کرد، با ترکیبی قوی که در آن بازیکنانی مانند ابراهیموویچ، تیاگو سیلوا، لوکاس مورا، مارکو وراتی و مکسول حضور داشتند به میدان رفت.

پاری‌سن‌ژرمن با این پیروزی در جدول رده‌بندی 10 تیمی جام قهرمان بین‌المللی، با نیویورک ردبولز 10 امتیازی که صدرنشین است، هم امتیاز شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. منچستریونایتد هم با وجود قبول شکست برابر PSG با 9 امتیاز سوم است. در جدول تیم‌های لس‌‌آنجلس گلکسی (7)، چلسی(4)، کلاب آمه‌ریکای مکزیک (4)، بارسلونا (4)، بنفیکا (3)، فیورنتینا (2) و سن‌خوسه ارث‌کوئیک (بدون امتیاز) در رده‌های چهارم تا دهم قرار دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس