کد خبر 446481
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران تاکید کرد: وزیر امور خارجه فرانسه توجه داشته باشد که همه چیز در حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی محفوظ می‌ماند.

به گزارش مشرق، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در پی حضور فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه در نامه‌ای خطاب به وی، نکاتی را مطرح کرد.

در بخشی از نامه این دانشجویان آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی ملتی میهمان‌نواز است، اما در عین حال دارای حافظه‌ای تاریخی بسیار خوبی است. ملت بزرگ ایران اسلامی امروز میزبان کسی است که سه دهه قبل یکی از مسببان اصلی انتقال فاکتورهای خونی آلوده به ویروس ایدز به کشور عزیزمان بوده که موجب قربانی شدن 1000 نفر از بیماران کشورمان شده است.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز پذیرای شخصی است که از بزرگ‌ترین حامیان گروهک تروریستی منافقین است. گروهی که دستانشان آغشته به خون 18000 نفر از بهترین هموطنان این مرزو بوم است.

ملت بزرگ ایران اسلامی امروز میزبان شخصی است که به مردم خود نیز در ماجرای انفجار کشتی رنگین کمان در اعتراض به آزمایش‌های اتمی دولت فرانسه نیز رحم نکرده است.

امروز فردی از کشور فرانسه در خاک پاک ایران اسلامی قدم نهاده که یکی از حامیان صدام دیکتاتور معدوم عراق در کشتار مردم کشورمان بوده است.

در پایان نامه این دانشجویان نیز آمده است: به رسم میهمان‌نوازی ایرانی و کرامت اسلامی ضمن سکوت معنادار در قبال این حضور تاسف آور امید است ملت آزاده فرانسه دگربار فردی پاکدست از خون انسان‌ها، شایسته و در خور شأن خود را در قالب نماینده به خاک پاک ایران اسلامی اعزام کنند، چرا که همه چیز در حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی محفوظ می‌ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    احسنت احسنت احسنت احسنت احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس