کد خبر 446405
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: به خاطر اختلاف نظرها با خلیلیان قطع همکاری کرده و باقریان را به عنوان مدیرعامل باشگاه کردیم

به گزارش مشرق، منوچهر نیکفر در مورد قطع همکاری باشگاه سپاهان با مهرزاد خلیلیان به عنوان مدیرعامل گفت: ابتدا خواهش می‌کنم در این خصوص از لفظ برکناری استفاده نکنید چرا که در این مورد اختلاف نظر مدیریتی وجود داشت و بین خلیلیان با اعضای هیأت مدیره سپاهان هیچ مشکلی نبود و اتفاقا خلیلیان فردی زحمتکش و باانگیزه به شمار می رفت.

وی ادامه داد: با این حال و به خاطر اختلاف نظراتی که وجود داشت اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سپاهان انتخاب شد و از این پس او با عنوان مدیرعامل به کارش ادامه می‌دهد.

نیکفر در مورد اینکه شنیده می شود حسین فرکی نیز از سپاهان رفتنی است،‌ اضافه کرد: بعید است چنین اتفاقی بیفتد. فرکی دیروز سر تمرین بود ضمن اینکه سپاهان برای یک شخص نیست و همه مجموعه باید به موفقیت این تیم باشگاهی فکر کنند. فرکی قرارداد دوساله دارد و پس فردا نیز لیگ آغاز می‌شود و می‌خواهیم با قدرت کارمان را آغاز کنیم.

وی یادآور شد: به جز مدیرعامل تغییر دیگری نداریم هر چند که اگر تغییری در زیرمجموعه هم باشد با نظر مدیرعامل جدید است و ما در کار او دخالت نمی‌کنیم. بنابراین اگر هم تصمیمی در این مورد گرفته شود مربوط به باقریان است و به هیأت مدیره ارتباطی ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس