کد خبر 445435
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

وزیر آموزش و پرورش از آزادی تمام معلمانی که در جریان تحصن صنفی فرهنگیان در تهران، بازداشت شده بودند خبر داد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر فانی گفت: تمام معلمانی که در جریان تجمع صنفی در تهران بازداشت شده بودند با پیگیری وزارت آموزش و پرورش آزاد شده‌اند.

وی همچنین تاکید کرد: آموزش و پرورش، آموزش قرآن را نه به عنوان یک هدف که یک روش انگیزشی، به‌عنوان محور قرار داده است.

فانی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن طی سه دهه گذشته در آموزش و پرورش، تصریح کرد: برگزاری این قبیل مسابقات می‌تواند در ایجاد و تقویت انگیزه دانش‌آموزان و انس آنها با قران موثر باشد.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش برای تبیین فرهنگ قرآنی در مدارس از سال‌ها قبل پیشتاز و جلودار بوده است.

فانی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین مسابقاتی زمینه‌ساز نهادینه شدن فرهنگ قرآنی نزد دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه، شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    لابد الآن آقاي وزير فكر ميكنه كه چه كار بزرگي كرده كه اونها رو از بازداشت نجات داده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر معلمان حق و حقوق خود را ( و نه بيشتر ) دريافت ميكردند كه نياز به تجمع نداشتند ژاپن زماني شروع به پيشرفت كرد كه فهميد بايد به آموزش و پرورش خود اهميت بدهد. به همين دليل هم پيشرفت كرد و از لحاظ اقتصادي در جايگاه خوبي در جهان قرار گرفته است ولي متاسفانه معلمان عزيز در كشورمان هنوز حقوق خود را بطور كامل دريافت نميكنند و تا آنجا كه بنده اطلاع دارم قانون خدمات كشوري در مورد اين عزيزان اجرا نمي شود ( البته ظاهرا اجرا ميشود ولي براي اينكه حقوق كمتري به آنها بدهند فرمول اجرايي را با ضريب كمتري اعمال ميكنند) چندي پيش يكي از مسئولين وزارت آموزش و پرورش ( ظاهرا خود وزير محترم ) گفته بود : اگر تعداد معلمان از يك ميليون نفر به هفتصد و پنجاه هزار نفر كاهش پيدا كند حقوق معلمان 33 درصد افزايش پيدا ميكند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و اين يعني توهين به هيئت دولت و مجلس شوراي اسلامي. يعني كه اينها نميدانند كه حقوق معلمان بايد با توجه به تعداد آنها تخصيص داده شود نه اينكه يك پولي را مشخص كنند و بعد بدون اينكه تعداد معلمان را بدانند اين پول را بين آنها توزيع كنند و كاري هم به كم و زياد بودن تعداد معلمان و نيز دريافتي انها نداشته باشند متاسفانه با گذشت 37 سال از پيروزي انقلاب اسلامي هنوز مشكلات معيشتي اين قشر جامعه پابرجاست و گويا مسئولين محترم جمهوري اسلامي ايران كه خود روزي شاگردان اين قشر زحمتكش بوده اند قدري فراموشكار شده و اقدامي بايسته و شايسته براي رفع مشكلات معيشتي عزيزان فرهنگي انجام نمي دهند نه آيات و روايات در خصوص علم و دانش انگيزه اي براي رفع اين مشكلات در مسئولين محترم ايجاد ميكنند و نه توجه به پيشرفت كشورهايي مثل ژاپن . متحيرم كه مسئولين محترم به چه مي انديشند...............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس