کد خبر 445430
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

یحیی گل محمدی می گوید کمی هیجان بازی با ستاره هایی چون نانی آنها را گرفته بود و باعث شد این همه از فنرباغچه گل بخورند.

به گزارش مشرق، شکست با 7 گل ذوب آهن برابر فنرباغچه در ترکیه یکی از اتفاقات مهم روزهای تعطیلی لیگ برتر بود. ذوب آهن یکی از بهترین تیم های ایران برای اردوی آماده سازی به ترکیه رفته بود که در اولین بازی با تیم فصل جدید فنرباغچه هم دیدار دوستانه ای داشت. یاران یحیی در این بازی که فنرباغچه تقریبا همه ستاره های جدیدش را داشت با 7 گل شکست خورد.

یحیی گل محمدی درباره این بازی می گوید:«راستش بازی متفاوتی برای همه ما بود. آنها تیم خیلی خوبی بستند و برای اروپا آماده می شوند. سرمایه گذاری زیادی کردند. ما هم در بدترین زمان بدنی مان به مصاف شان رفتیم راستش کمی هم هیجان زده شده بودیم انتحاری بازی کرده بودیم. باز بازی کردیم و گل خوردیم. از من تا تک تک بچه ها هیجان زده بودیم و رفتیم که گل بزنیم. این جلو رفتن مان هم کار دست مان داد. شاید اگر بازی را می بستیم خیلی کمتر از این ها گل می خوردیم اما برای مان خیلی مهم بود که در چنین بازی مهمی بالا بازی کنیم و فوتبال بازی کردن مان را محک بزنیم. برای خود من و بچه های تیم واقعا تجربه بزرگی بود و خیلی درس گرفتیم.»

او به خواسته اش از این بازی رسیده و توانسته تیمش را در یک بازی بزرگ دوستانه محک بزند. او البته می گوید:«راستش 7 تا خوردیم اما واقعا فاصله فوتبال ما با این تیم 7 گل نبود.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس