کد خبر 445253
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیئت مدیره استقلال توجه به رشته‌های پایه برای تامین آینده باشگاه و سرمایه‌گذاری معنوی و فکری بازیکنان به همران پایبندی به اصول اخلاقی را خواستار شد.

به گزارش مشرق، جلسه هئت مدیره استقلال ساعت 11 امروز (یک‌شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و پرویز مظلومی در دفتر محمود گودرزی برگزار شد. ابتدای جلسه، گزارش جامعی از چگونگی برنامه‌های بلند مدت و جاری باشگاه، چگونگی جذب بازیکنان جدید، تمرینات استقلال و برنامه‌های تیم و همچنین نقاط ضعف و قوت باشگاه به استماع وزیر ورزش رسید.

در ادامه گودرزی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی باشگاه استقلال باید بازگشت به فرهنگ اصیل ورزشی باشد، گفت: مجموعه استقلال باید کلیات را در نظر گیرد و بر اساس اساسنامه باشگاه به برنامه ریزی و پیاده کردن این فرهنگ اصیل بپردازد.

وی ادامه داد: تامین و گسترش امکانات مورد نیاز باشگاه استقلال، توجه به رشته‌های پایه برای تامین آینده باشگاه و سرمایه‌گذاری معنوی و فکری بازیکنان به همراه پایبندی به اصول اخلاقی مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، افشارزاده پس از تشکر از اعضای سابق هیئت مدیره استقلال که در فصل گذشته برای موفقیت باشگاه تلاش کردند، اظهار داشت: وظیفه خود و مجموعه استقلال می‌دانم از نظری جویباری، بهرام امیری و محمودرضا بابایی تشکر ویژه‌ای بابت زحمات‌شان به ویژه در یک ماه گذشته داشته باشم. همچنین از بازیکنانی که فصل گذشته و فصل جاری بدون کمترین چشم داشتی برای استقلال زحمت کشیدند، نیز بسیار سپاسگذار هستم و به آنها این اطمینان را می‌دهم که مشکلات استقلال به زودی مرتفع خواهد شد.

عباس کردنوری عضو هیئت مدیره استقلال درباره تاریخچه باشگاه استقلال و همچنین برنامه‌های این باشگاه سخنانی را عنوان کرد. پس از آن مسعود معینی برنامه‌های هیئت مدیره استقلال را تشریح کرد و انسجام و رعایت اصول باشگاه داری را لازمه پیشرفت باشگاه استقلال دانست.

مقداد نجف نژاد رئیس هیئت مدیره نیز با ذکر این نکته که احترام به قوانین و مقررات و قانون مداری کلید پیشرفت هر مجموعه‌ای است، گفت: تشکیلات منظم هیئت مدیره می‌تواند باعث پیشرفت مجموعه استقلال شود.

مظلومی سرمربی استقلال هم پس از ارائه توضیحاتی درباره روند کاری تیم استقلال و تعهدش خود و مجموعه‌اش به اهداف باشگاه، خواستار برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای انجام تعهدات مالی بازیکنان استقلال شد.

در ادامه بحث و تبادل نظر درباره چگونگی پرداخت هزینه‌های جاری استقلال صورت گرفت و مقرر شد سبک دست ظرف دو روز آینده به تعهدات مالی خود عمل کند.

ضمن اینکه در پایان این جلسه مقداد نجف نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه و عباس کردنوری نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. همچنین بهرام افشارزاده همانند گذشته به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال پاسخگوی رسانه‌ها خواهند بود.
منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس