تصورش کن اگر دلار 1000 تومان باشه و مالیات واردات خودرو هم 5 نا 10 درصد باشه هوندای i20 دوازده هزار دلاری قیمتش با پراید یکی میشه حتی کمتر از پراید!یعنی با حمایت کورکورانه از خودرو سازهای داخلی فقط به مردم کم درامد اسیب میرسونن.
اینها قیمت خالص و بدون مالیات و عوارض شماره گذاری و سند هست
ضمنا:
امارات فقط ابوظبی و شارجه و دبی نیست!!!
نقاط دیگر این به اصطلاح کشور از کوچکترین شهرهای ایران هم محروم تره و شما ماشین تولید 1995 به بالا نمی بینید.
ایضا عربستان
ایضا قطر
ایضا کویت
و...
اینها قیمت خالص و بدون مالیات و عوارض شماره گذاری و سند هست
ضمنا:
امارات فقط ابوظبی و شارجه و دبی نیست!!!
نقاط دیگر این به اصطلاح کشور از کوچکترین شهرهای ایران هم محروم تره و شما ماشین تولید 1995 به بالا نمی بینید.
ایضا عربستان
ایضا قطر
ایضا کویت
و...
عزیز من این خودروها همگی ساخت 2015 هستند یعنی صفر کیلومتر با تمام آپشن های روز و تحویل آنی و فوری و عملا یک خودروی ساخته شده هستند
شما اگر قرار باشه در کوره دهات سبلان یک کارخانه تولید و مونتاژ این ها رو بزنید هم تویوتا یاریس را با قیمت 12 میلیون تئمان به ایرانی ها باید بفروشید
اولا" هزینه دستمزد و انرژی و سربار تولید در ایران کمتر است از تمامی کشورهای تولید کننده این خودروها
دوم : شما خودرو را بصورت CKD یعنی قطعات منفصله و جدا می خرید پس بهای یک خودرو کامل را نمی دهید پس بمراتب قیمتش پایین تر خواهد بود
بخدای واحد قسم اگر همین خودروها بصورت CKD بیایند باید یک چهارم الی یک سوم بها تمام شده اش باید هزینه فروش به مصرف کننده اخلی بدهید
وقتی تحریمیم و یه پیچه خودرو نمیشه وارد کنیم قیمتا سر به فلک میزنه دیگه و البته عوارض خودرو مونتاژ خارج دو برابره وگرنه سوزوکی 30 هزار دلاری چجوری 120 میلیون فروش میره پس خودرو های کره ای و ژاپنی بخاطر تحریم قیمتشون زیاد شده و باید با شرکتی که منتاژو قبول کنن قرار داد ببندن
اینها قیمت خالص و بدون مالیات و عوارض شماره گذاری و سند هست
ضمنا:
امارات فقط ابوظبی و شارجه و دبی نیست!!!
نقاط دیگر این به اصطلاح کشور از کوچکترین شهرهای ایران هم محروم تره و شما ماشین تولید 1995 به بالا نمی بینید.
ایضا عربستان
ایضا قطر
ایضا کویت
و...