کد خبر 445070
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

مهاجم سیاه‌جامگان مشهد تاکید کرد که دلخوری از سرمربی تیم فوتبال استقلال ندارد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی خیلی دوست داشت با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند اما او در تفکرات پرویز مظلومی جایی نداشت تا مجبور به جدایی شود و به تیم شهرش برود.

با قرعه‌کشی مسابقات لیگ پانزدهم، استقلال و عنایتی خیلی زود به هم خوردند و هفته اول لیگ در مشهد، استقلال باید به مصاف یاران عنایتی برود. نکته قابل توجه اینکه، این برای سومین بار است که عنایتی از استقلال جدا شده و با تیم دیگری مقابل آبی‌پوشان بازی خواهد کرد.

عنایتی در مورد این دیدار، جدایی‌اش از استقلال، پرویز مظلومی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌‌خوانید:

وضعیت سیاه‌جامگان چطور است؟

تیم اردوی خوب و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و شرایط مناسبی دارد. سعی کرده‌ایم خودمان را برای بازی حساس هفته اول لیگ مقابل استقلال آماده کنیم.

در مورد بازی با استقلال چه صحبتی داری؟

بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، به خصوص استقلال که پرطرفدار است و نام بزرگی دارد. خوشحالم مقابل استقلال بازی می‌کنم و این خوشحالی بابت این است که بار دیگر دوستانم و هواداران را می‌بینم. برای من بازی با استقلال جذاب خواهد بود چون با هواداران زندگی کرده‌ام. می‌دانم همه در مورد تقابل من با استقلال صحبت می‌کنند اما باید بگویم یک روز به خاطر استقلال تلاش کرده‌ام و اکنون مجبور هستم برای موفقیت تیمم مقابل استقلال تلاش کنم.

برای این بازی چقدر انگیزه داری؟

همه بازی‌ها برای من انگیزه است و تنها حساسیتی که بازی با استقلال دارد، این است که دوباره هواداران را می‌بینم.

 به خاطر جدایی از استقلال ناراحتی؟

به این چیزها فکر نمی‌‌کنم و سعی کردم گذشته را فراموش و به دید مثبت نگاه کنم.

 یعنی دنبال انتقام و اثبات خود نیستی؟

اصلا دنبال انتقام و این جور حرف‌ها نیستم. شاید بازیکنان دیگری که از استقلال جدا می‌شوند، از این نوع صحبت‌ها انجام می‌دهند اما من دنبال این مسائل نیستم.

 از پرویز مظلومی به دلیل اینکه تو را نخواست، دلخور نیستی؟

به هیچ عنوان از مظلومی ناراحت نیستم. اگر تفکرات حرفه‌ای داشته باشیم، نباید از این اتفاقات ناراحت شویم. در پازل تاکتیکی مظلومی قرار نداشتم و این مسئله را قبول کردم.

 رکورد جالبی داری و اینکه برای سومین بار از استقلال جدا می‌شوی و با تیم دیگری باید مقابل تیم سابقت بازی کنی.

فکر می‌کنم تنها بازیکنی که در ایران چنین شرایطی داشته باشد، من باشم. در فوتبال ایران همه نوع رکوردی را زده‌ام و این مورد هم اضافه شد.

 چه نظری درباره استقلال این فصل داری؟

نظر خاصی ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. هنوز هم هوادار این تیم هستم و نتایج آن برای من حساس است. امیدوارم امسال بتوانند هواداران را از بابت نتایج راضی نگه دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس