مربی پیشین تیم ملی گفت: پرسپولیس در حد توانش یارگیری کرده و من خوش‌بینم که این تیم بهتر از سال قبل نتیجه بگیرد.

به گزارش مشرق، علی کریمی در پایان مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم در جمع خبرنگاران گفت: مراسم در سطح خوبی برگزار شد و امیدوارم هر سال سازمان لیگ برنامه‌ریزی بهتری برای بازیکنان و مربیان داشته باشد و چنین مراسمی به شکل بهتر و منظم‌تری برگزار شود.

وی درباره اینکه فصل گذشته موافق بعضی انتخاب‌های صورت گرفته نبود و آیا این فصل هم چنین نظری دارد، گفت: در انتخاب‌های بهترین‌های دوره پیش به شکل دیگری عمل شد و به همین خاطر انتقاداتی داشتم، اما برای این فصل سازمان لیگ به شکلی که در تمام دنیا مرسوم است، عمل کرد. به هر حال انتخاب‌های این دوره از سوی مربیان و اهالی ورزش صورت گرفت و نفراتی که انتخاب شدند فصل گذشته واقعاً از بهترین‌ها بودند و جا دارد به آنها تبریک بگویم. آنهایی هم که در بین کاندیداها بودند، اما انتخاب نشدند باید تلاش‌شان را بیشتر کنند تا در سال‌های آینده به عنوان‌هایی که دوست دارند، برسند.

کریمی در واکنش به این مسئله که در فوتبال ایران به امثال او، مهدی مهدوی‌کیا و احمدرضا عابدزاده آن‌طور که باید توجه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد. در کشور ما متأسفانه از تجربیات امثال مهدوی‌کیا و عابدزاده استفاده خوبی نمی‌شود. البته من خود را قاطی این نفرات نمی‌کنم، چرا که آنها بزرگان فوتبال ایران هستند. به هر حال فوتبال همه این فوتبالیست‌ها یک روز تمام می‌شود و کنار می‌روند، اما امیدوارم در آینده شرایطی پیش بیاید تا ما بتوانیم از تجربیات بازیکنان ارزشمند و موفق‌مان استفاده کنیم. 

وی در واکنش به این موضوع که در مراسم معرفی برترین‌ها باز هم مشخص شد او همچنان محبوب‌ترین فرد فوتبالی ایران است، تأکید کرد: نه من کسی نبوده و نیستم. بازیکنان جوانی که به عنوان بهترین‌ها انتخاب شدند تازه اول راه قرار دارند و این فرصت را خواهند داشت تا با درخشش بیشتر در دل مردم جا باز کنند. 

کریمی در پاسخ به این پرسش که چرا اعلام کرده قصد بازگشت به فوتبال را ندارد، گفت: فعلاً شرایط مهیا نیست و قصد ندارم در این مقطع به فوتبال برگردم و باید ببینم در سال‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مربی پیشین تیم ملی در مقابل این سؤال که چرا قبل از جام ملت‌های 2015 آسیا به آن شکل از تیم ملی کنار رفت، افزود: نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده ندارد. جام ملت‌ها تمام شد و رفت و الان جام جهانی را در پیش داریم. باید تدارک خوبی برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ببینیم. امیدوارم شرایط و امکانات برای تیم ملی فراهم شود تا بتواند راه همواری برای صعود به جام جهانی داشته باشد. 

کریمی درباره اینکه از پرسپولیس انتقاد می‌شود که چرا نفرات خوبی را به خدمت نگرفته است، عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در حد توانش یارگیری کرده و من خوش‌بینم که این تیم بهتر از سال قبل نتیجه بگیرد. امیدوارم نفرات جدید بتوانند برای پرسپولیس مثمرثمر باشند و دل هواداران را شاد کنند. اینکه می‌گویند پرسپولیس شانس قهرمانی ندارد، اصلاً حرفی منطقی نیست. هنوز فصل شروع نشده و نمی‌توان در مورد تیم‌ها قضاوت کرد. اجازه دهید بازی‌ها شروع شود و آن وقت مشخص خواهد شد که چه تیم‌هایی مدعی هستند. من به عنوان یک پرسپولیسی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این فصل با نتیجه خوب ناکامی سال گذشته را جبران کند.

وی درباره اینکه کیفیت لیگ چهاردهم در چه سطحی بود، گفت: به نظرم من کیفیت رقابت‌های فصل پیش نسبت به دورهای قبل بالاتر بود. در دوره‌های گذشته یک یا دو تیم مدعی جدی قهرمانی بودند اما در فصل قبل دیدیم چند تیم تا روز آخر شانس داشتند که قهرمان شوند. امیدوارم سال به سال کیفیت‌ بازی‌های لیگ بالاتر برود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    به خاطر پول و پاداش و بلیط فرست کلاس از تیم ملی کشورت کناره گیری کنی خیلیه واقعا. واقعا باید سراغ امثال تو رو تو فوتبال گرفت!
  • پرسپولیس ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    علی فقط کریمی 88888888
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    برو خدا شفات بده....اون تیم ملی قهرمان رو جلوی عراق و بحرین دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس