کد خبر 444360
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

مربی تیم فوتبال استقلال گفت که شرایط این تیم مطلوب نیست و نیاز به زمان دارند.

به گزارش مشرق، مجید صالح  در مورد 4 دیدار تدارکاتی استقلال پیش از آغاز فصل و وضعیت این تیم برای شروع مسابقات اظهار داشت: نسبت به چند تیم که تمرینات خود را زودتر شروع کرده‌اند، عقب هستیم. در ابتدای کار، باشگاه با برخی مشکلات از قبیل اسپانسر، جذب بازیکنان، پرداختی‌ها و ... روبه‌رو بود و پیش از اینکه بهرام افشارزاده در یکی از تمرینات با بازیکنان صحبت کند، بازیکنان اطمینانی از پرداختی‌ها نداشتند.

وی افزود: قرارداد بازیکنانی چون خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی به پایان رسیده بود و دیر به جمع ما اضافه شدند. از طرفی تمرینات را در حالی از تاریخ 4 تیر استارت زدیم که برخی از بازیکنان مصدوم بودند. ضمن اینکه ریوالدوی برزیلی چند روز است در تمرینات شرکت کرده و بازیکن خارجی دیگر 5 روز مانده به مسابقات باید به ما اضافه شود.

«در مجموع شرایط تیم مطلوب نیست و نیاز به زمان داریم». مربی استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: موضوع مهمی که در تیم وجود دارد و امیدوار کننده است، هماهنگ شدن بازیکنان جوان تیم است. عبدالله ویسی بسیاری از بازیکنان جوان را در تیم استقلال خوزستان جمع کرده و همه جوانان بومی هستند که نشان دهنده جوانگرایی است. برای من و کادرفنی نیز موضوعی که اهمیت دارد، این است که جوانان ما خوب کار می‌کنند و می‌توانند با تیم هماهنگ‌تر شوند.

صالح در مورد اینکه از باشگاه استقلال درخواست استفاده از GPS کرده بود و آیا باشگاه موفق به تهیه این دستگاه شد یا نه، به تسنیم گفت: هنوز این دستگاه‌ها تهیه نشده است. فصل بدنسازی به پایان رسیده و دیگر نوشدارو پس از سهراب خواهد بود. این دستگاه در طول فصل نیز به کار می‌آید اما بیشترین کاربرد را در دوران بدنسازی دارد. افشارزاده در این مدت درگیر وضعیت اسپانسر باشگاه، مشکلات خصوصی‌سازی، تغییرات در هیئت مدیره و ... بوده و ساختار باشگاه مشخص نشده بود.

مربی استقلال ادامه داد: پرویز مظلومی هر روز در باشگاه حضور پیدا کرده و با خستگی فکری در تمرینات حضور پیدا می‌کند و مشکلات بازیکنان اجازه نمی‌داد که به این مسائل رسیدگی کند. تهیه GPS هزینه‌ 150 میلیون تومانی دارد و باید ارتباطی بین ما و مدیرعامل و هیئت مدیره وجود داشته باشد تا بتوانیم خواسته‌های‌مان را مطرح کنیم. در تیم امید نظام مشخص بود و به عنوان مثال حبیب کاشانی مدیر تیم امید بود و کمتر از یک هفته این دستگاه‌ها خریداری شد. امیدوارم باشگاه به حالت تعادل برسد و بتوانیم این دستگاه‌ها را در اختیار داشته باشیم.

صالح با اشاره به جلسه روز گذشته کادرفنی استقلال پس از پایان دیدار تدارکاتی با استقلال خوزستان گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ها این مسئله را بزرگ کرده‌اند، در صورتی که این جلسات همیشه برگزار می‌شود. در این جلسه اعضای کادر فنی در مورد بازی، وضعیت بازیکنان جوان، مصدومان و ... صحبت‌های خود را انجام می‌دهند و این جلسات ادامه خواهد داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس