کد خبر 444091
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

یک نشریه اسپانیایی ادعا کرده است که شیاطین سرخ برای خرید مهاجم تیم فوتبال بارسلونا ۳۰ میلیون یورو در نظر گرفته‌اند و او تا رسیدن به اولدترافورد فاصله زیادی ندارد.

به گزارش مشرق، نشریه آس اسپانیا از قریب‌الوقوع بودن عقد یک قرارداد 30 میلیون پوندی خبر داده و نوشته است که 24 میلیون این مبلغ بابت خود قرارداد و شش میلیون دیگر بابت پاداش‌ها و مزایاست.

به نوشته این روزنامه قرارداد مابین طرفین به زودی بسته خواهد شد به خصوص که راه‌ پیوستن او به شیاطین سرخ نیز هموار شده است. نه تنها باشگاه بارسلونا غرامت فسخ قرارداد پدرو را از 150 میلیون یورو به 30 میلیون یورو کاهش داده است بلکه روز گذشته (چهارشنبه) لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها هم اعتراف کرد که سد راه پدرو برای رفتن از نیوکمپ نمی‌شود.

آس گزارش کرده است که پدرو حداکثر تا روز یکشنبه هفته آینده به منچستری‌ها ملحق می‌شود و او در این تیم به هموطنانش، خوان ماتا، آندر هررا و داوید دخه‌آ ملحق می‌شود.

پدرو صبح روز گذشته اولین بازی‌اش را برای بارسلونا در اردوی پیش‌فصل این تیم برابر لس‌آنجلس گلکسی انجام داد و با عملکرد قابل قبولی که در این بازی داشت، بعید نیست لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ را بیش از پیش برای جذبش وسوسه کرده باشد، هرچند برخی از رسانه‌ها می‌گویند مهاجمی که فن‌خال برای پر کردن جای خالی، فالکائو و روبین فن‌پرسی در نظر دارد، فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی یوونتوس است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس