کد خبر 443988
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

پرویز مظلومی تمرین تیم فوتبال استقلال را برای جلسه با شاهرخ سبک‌دست با حالتی ناراحت ترک کرد.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که (قبل از شروع تمرین اتفاقات عجیب و غریبی در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رخ داد.

* پرویز مظلومی و میلاد فخرالدینی زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی را ترک کردند و این شایعه مطرح شد که مظلومی به خاطر عدم پرداخت پول به بازیکنان استقلال محل تمرین را ترک کرده است از سوی دیگر میلاد فخرالدینی نیز که از پرداخته نشدن مطالبات خود ناراحت بود بلافاصله ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

*اتفاق عجیب و غریب دیگر تمرین امروز آبی‌پوشان این بود که یکی از مربیان جوان استقلال به هنگام ورود به ورزشگاه آزادی حرکات عجیبی با خودروی خود انجام می‌داد. وی در بدو ورود دور پلیسی زد که همین مسئله باعث شد تا مسئولان حراسات ورزشگاه آزادی از این موضوع متعجب شده و قصد داشتن در این مورد به مسئولان استقلال تذکر دادند.

* در حاشیه تمرین امروز منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال اعلام کرد که از اینکه مظلومی به کجا رفته مطلع است و این کار با هماهنگی صورت گرفته است. ظاهراً سرمربی تیم استقلال برای جلسه با سبک‌دست به ملاقات عضو هیأت‌مدیره این باشگاه رفت.

* تمرین با صحبت‌های صالح آغاز شد و بازیکنان بعد از 20 دقیقه دویدن دور زمین به کار تاکتیکی پرداختند.

در بخشی از تمرین هنگام بازی آقاوسط بازیکنی که موفق می‌شد توپ را از سایر نفرات بگیرد مورد تشویق دیگران قرار می‌گرفت. همچنین حنیف عمران زاده مثل همیشه حرکات عجیب و غریبی انجام می‌داد. در یک صحنه فرزاد مجیدی از بازیکنان خواست به توپ ضربه نزنند که این بازیکن شوت محکمی به سمت دروازه زد و ضربه وی باعث اعتراض فرزاد مجیدی شد. عمران زاده که متوجه اشتباه خود شد شنا می‌رفت و کرار نیز آب را روی سر وی خالی کرد تا به نوعی جریمه شود.

* حدود 100 نفر از تماشاگران استقلال در تمرین امروز حاضر بودند و از رفتن پرویز مظلومی متعجب شدند.

* خسرو حیدری نیز یکی از غایبان امروز آبی‌پوشان بود.

* ریوالدو بازیکن برزیلی استقلال نیز بعد از 30 دقیقه دویدن محل تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد.

تیم فوتبال استقلال برای هماهنگی بیش‌تر فردا در دیداری دوستانه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس