ادعای فمنیستی مطرح شده از سوی خانم اصلاح طلب در حالی است که با نگاهی به خاطره هیلاری کلینتون یکی از زنان مطرح سیاستمدار در دنیا در خصوص چگونگی شکل گیری داعش و برپایی آشوب های منطقه تناقض آن با واقعیت و واهی بودن چنین ادعایی مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، خانم امانی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با مطرح کردن یک ادعای فمنیستی عدم حضور زنان در تصمیم سازی کلیدی را سرمنشاء بسیاری از مشکلات جدی جهان قلمداد می‌کند و می‌گوید: قطعاً اگر زنان در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند شاهد جنگ افروزی و پیدایش داعش نخواهیم بود.

این ادعای فمنیستی در حالی از سوی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب مطرح می‌شود که چندی پیش با انتشار کتاب خاطرات هیلاری کلینتون وزیر سابق امور خارجه آمریکا و از جمله زنان مطرح سیاستمدار جهان به چگونگی شکل گیری گروه های تروریستی منطقه از جمله داعش اشاره می شود.

هیلاری کلینتون با بیان اینکه برای تشکیل و معرفی گروه تروریستی داعش به 112 کشور دنیا سفر کرده است، می گوید: ما در جنگ عراق، سوریه و لیبی شرکت کردیم و همه چیز خوب بود اما به یکباره انقلاب سی ام ژوئن در مصر علیه دولت اخوان المسلمین روی داد و همه چیز در مدت 72 ساعت تغییر کرد. ما با اخوان المسلمین در مصر توافق کرده بودیم دولت اسلامی در سینا تشکیل شود. قرار بود بخشی از سینا به حماس و بخش دیگر آن به اسرائیل واگذار شود و حلایب و شلاتین به سودان ملحق شود و دولت مصر مرزها با لیبی را در منطقه السلوم باز کند.

رد ادعای فمنیستی یک اصلاح‌طلب با سند هیلاری کلینتون

وی در ادامه می‌گوید: قرار بود ما در روز پنجم ماه ژوئیه سال 2013 در نشستی با دوستان اروپایی خود دولت اسلامی را به رسمیت بشناسیم. من به 112 کشور سفر کردم تا نقش آمریکا و توافق با بعضی از دوستان را درباره به رسمیت شناختن دولت اسلامی بلافاصله پس از تشکیل آن، توضیح دهم.

وزیر سابق امور خارجه آمریکا در ادامه بیان طرح های واشنگتن برای منطقه خاور میانه نوشت: ما از طریق اخوان المسلمین در مصر و دولت اسلامی که قرار بود تشکیل شود منطقه را تقسیم می کردیم و پس از آن توسط عوامل خود از اخوان المسلمین به سراغ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می رفتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یحیی ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    0 0
    مشرق جان از این مقاله چنان برداشت میشود که شما به کلی مخالف مشارکت بانوان در تصمیم گیری ها هستید.در صورتی که من فکر نمیکنم چنین فکری در شما باشد.فلذا با وجود رد ادعای احساساتی این بانو بهتر است شیوه مقاله را به گونه ای بنویسید که چنین برداشت نشود که شما مخالف حضور این قشر از جامعه هستید و در میان مردم تبیین شود که ملاک جنسیت نیست بلکه توانایی است .و خوب اظهارات این بانو به خودی خود مشخص میکند ایشان توانایی لازم را دارا نیستند.
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    خوب! این چی رو می رسونه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس