کد خبر 443387
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

با وجود ابراز تمایل هافبک آلمانی باواریایی‌ها به کسب تجربه بازی در خارج از لیگ آلمان، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که ماندن در مونیخ بهترین گزینه برای بازیکن پیشین بورسیا دورتموند است.

به گزارش مشرق، فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید جزو کسانی است که جدا شدن ماریو گوتسه از باواریایی‌ها برای پیوستن به یوونتوس را به ضرر وی و بدترین تصمیمی می‌داند که هافبک پیشین بوروسیا دورتموند می‌تواند اتخاذ کند.

گوتسه از تابستان سال 2013 که دورتموند را به مقصد مونیخ ترک کرد، آنطور که باید و شاید نتوانسته است، انتظارات را برآورده کند و همین موضوع سبب شده که تابستان امسال نام او در فهرست بازیکنانی قرار بگیرد که احتمال جابه‌جایی‌شان وجود دارد. در همین راستا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه که یوونتوس مقصد بعدی اوست.

بکن‌باوئر که خودش سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد و با شرایط این تیم کاملاً آشناست، باور دارد که رفتن از جمع باواریایی‌ها برای گوتسه کار اشتباهی است. او به نشریه کیکر گفت: اگر من جای گوتسه بودم در بایرن مونیخ می‌ماندم. در این تیم بهترین شرایط برای بازی او فراهم است و بهترین آموزش‌‌ها وجود دارد.

بکن‌باوئر افزود: ماریو باید شرایط را تحت کنترل خود درآورد. تسلیم شدن از رسیدن به اوج در بایرن مونیخ بدترین چیزی است که او می‌تواند انجام دهد. این ماجرا از آن دسته شرایطی است که فوتبالیست‌ها همیشه با آن مواجه می‌شوند و گوتسه هم بالاخره باید در یک مقطع از دوران بازیگری‌اش آن را تجربه می‌کرد.

پیوستن قریب‌الوقوع آرتورو ویدال از یوونتوس به بایرن مونیخ سبب تشدید شایعاتی حاکی از رفتن گوتسه به یووه شده است و اظهارات اخیر او درباره بانوی‌پیر هم بر شدت گمانه‌زنی‌ها درباره حضورش در تورین دامن زده است.

او  اخیراً گفت: من فکر نمی‌کنم که فینالیست شدن یوونتوس در لیگ قهرمانان فصل گذشته اتفاقی بوده باشد، چون این تیم فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرد. این تیم در فصول گذشته جام‌هایی کسب کرده و واقعاً تیم بسیار بسیار بزرگی است. در حال حاضر اما من نمی‌خواهم درباره آینده‌ام اظهارنظر کنم، چون چیزی برای گفتن وجود ندارد. من فکر می‌کنم که بازی در خارج از کشور می‌تواند تجربه خوبی برای من باشد: یاد گرفتن زبان‌ها جدید، فرهنگ‌های جدید و  ... که دوست دارم تجربه‌شان کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس