کد خبر 443324
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، سیدمهدی سیدصالحی درمورد اینکه چرا برخلاف سال‌های گذشته پیشنهادهای خوبی نداشته است، گفت: در فصل گذشته وقتی به استقلال خوزستان رفتم هفت گل زدم و چهار پاس گل دادم. کارنامه یک بازیکن همه چیز را نشان می‌دهد و من جزو خریدهای موفق در نیم‌فصل دوم بودم. در سال‌های گذشته هم نشان دادم که چه کیفیتی دارم. با این حال نمی‌دانم چرا امسال پیشنهادهای خوبی نداشتم.

«در فوتبال ایران یکسری اتفاقات رخ می‌دهد که تأسف‌آور است»، وی با بیان این جمله ادامه داد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، چون در فوتبال ایران اتفاقاتی می‌افتد که جالب نیست و فوتبال ما با این شرایط به ناکجاآباد کشیده می‌شود.

سیدصالحی یادآور شد: من در بهترین تیم‌های ایران بازی کرده‌ام. بهترین گلزن پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان بوده‌ام. در استقلال بعد از اتمام مصدومیتم، در 10 بازی 9گل زدم و در استقلال خوزستان هم عملکردم خوب بود. تنها اشتباه من رفتن به سایپا و کار کردن با مجید جلالی بود و هنوز هم نمی‌دانم چرا آن تصمیم را گرفتم. البته نمی‌دانستم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. با این حال باید بگویم که عملکرد مرا فوتبالی‌ها به خوبی می‌فهمند. من نگران نیستم و هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته در پایان در مورد خبر توافقش با تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: مذاکراتی را انجام داده‌ام، ولی هنوز قراردادی امضا نشده است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به صلاح من باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس