کد خبر 443253
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سیلاب جاده امام زاده داوود تاکنون ۱۶ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر مفقود شدند.

به گزارش مشرق، اقبال شاکری در یکصدو هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص سیلاب دو شب گذشته در شمال کشور و استان تهران اظهار داشت: اکثر دستگاه‌های خدماتی و امدادی اعلام کرده بودند که هواشناسی هشداری درخصوص سیلاب اعلام نکرده بودند.

وی ادامه داد: ظرفیت جاده چالوس 12 هزار خودرو است، ولی در حادثه سیلاب یکصد هزار خودرو در جاده حضور داشتند که 80 خودرو از بین رفتند و نهایتاً 16 کشته و 12 مفقودی داشتند.

شاکری یادآور شد: براساس آمار سایت بین‌المللی هواشناسی پدیده سیلاب پیش‌بینی شده بود و تمامی اطلاعات در آن درج شده است که هم‌اکنون نیز قابل مشاهده می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: سال گذشته نیز طوفان‌هایی در شهر تهران اتفاق افتاد که هماهنگی بین مسئولان برای مواجه با آن وجود نداشت و برخورد خوبی نیز با مقصرین خسارات صورت گرفته ناشی از بحران انجام نشد.

شاکری با اشاره به مدیریت یکپارچه قنات‌ها باید اجرایی شود، گفت: از پرسنل نیروهای خدمات شهری، آتش‌نشانی شهرداری تهران که در این حادثه عملکرد خوبی داشتند نیز تشکر می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    با سلام هواشناسی که ببخشید هواگویی که فقط بلد است در شبکه یک سیما بجای تحلیل مناسب آب و هوا ادای دلقک ها را در آورد و صدایش را زی و بم کند نتیجه ش این میشود کهبه دلیل عدم پیش گویی درس بیش از 16 تن از هم وطنان بیخود و بی جهت تلف شوند دولت هر چه سریعتر باید این هوا گو را مجازات و از ملت عذرخواهی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس