نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از توافق هسته ای ایران و 1+5 ناراضی است، می گوید اگر این توافق اجرا شود، هیچ راهی برای جبران خسارت این رژیم وجود نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» از قانون گذاران آمریکایی خواست توافق بهتری را درباره برنامه هسته ای ایران ارائه کنند و سپس گفت، اگر توافق هسته ای با ایران اجرا شود، هیچ راهی برای جبران خسارت اسرائیل وجود ندارد.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، نتانیاهو در گفت‌وگو با برنامه «فیس دنیشن» شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» گفت:‌«فکر می کنم کار درست این است که این توافق اجرا نشود. کارهای بسیاری هست که با انجام آن می توان مانع دشمنی ایران شد و این توافق یکی از آن راه ها نیست».

وی که برای زیر سئوال بردن توافق هسته ای با ایران، گفت‌وگو با رسانه های آمریکایی را در دستورکار خود قرار داده است، گفت، وظیفه دارد در این باره سخن بگوید زیرا به ادعای وی، این توافق اسرائیل، منطقه و جهان را به خطر می اندازد و اگر این توافق اجرا شود، هیچ راهی وجود ندارد که اسرائیل احساس امنیت کند.

بر اساس این گزارش، تنش در روابط آمریکا-اسرائیل زمانی روشن تر شد که مشخص شد «جان کری» وزیر خارجه آمریکا پنج شنبه گذشته با نتانیاهو تلفنی گفت وگو کرده و گفته «ایده رسیدن به توافق بهتر با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور، وهم و خیال است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • kambiz ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    بالاخره ما نفهمیدم کی از این قطعنامه راضیه و کی ناراضی.؟ولی اینو میدونم اخرش با امریکا و اسراییل دست به یقه میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس