محسن تنابنده با اشاره به رضایت مردم از «پایتخت»4 گفت: فکر می‌کنم ما مردم بسیار راضی داریم ولی خودی‌های ناراضی داریم. بیشتر دیده می‌شود، اهل فن و این حرفه علاقمند هستند و تلاش می کنند زود پرونده یک کار بسته شود.

به گزارش مشرق، محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» 4 گفت: سریال پایتخت پتانسیل فراوانی برای ادامه ساخت دارد.
 
مردم راضی/ خودی ها ناراضی
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا «پایتخت» ظرفیت تولید فصل‌های دیگر را خواهد داشت گفت: سریال پایتخت به گونه ای طراحی شده است که تا الی‌الابد می توان برای آن قصه نوشت و کار شود به شرط آن‌که همه چیز دست به دست هم بدهد. من فکر می‌کنم ما مردم بسیار راضی داریم ولی خودی‌های ناراضی داریم. بیشتر دیده می‌شود، اهل فن و این حرفه علاقمند هستند و تلاش می کنند زود پرونده یک کار بسته شود اما چیزی که از بازخورد مردم ما می بینیم بسیار راضی و خشنود کننده است البته باید گفت حرفه ای‌های به نام و اهل تفکربسیاری، از کار راضی هستند.
 
فضای کار برای همه فراهم است
 
سرپرست نویسندگان «پایتخت»4 تاکید کرد: ما باید به این مهم  فکر کنیم که  فضای کار برای همه وجود دارد و  نیاز ندارد فکر کنیم کسی جای دیگری را تنگ می کند. تجربه ای تا فصل 4 آمده همه مردم دوست داشتند و موفق بوده اجازه بدهید روبه جلو برویم. بگذارید تجربه ها بسط و گسترش پیدا کند . به جای این که سنگ جلوی پای یکدیگر بگذاریم سنگ دیگری اضافه نکنیم حتی اگر سنگی را برنمی‌داریم . در این حوزه برای همه کار هست.
 
اعتماد دوسویه با شبکه
 
تنابنده در پاسخ به این سوال که چقدر در نوشتن فیلمنامه فضای کار مهیا بود و دستش در نگارش باز است گفت: طبیعتا پایتخت در تلویزیون قرار است پخش شود و باید براساس چارچوب نظام جمهوری اسلامی قصه ها طراحی و آماده شود اما دست ما 110 درصد باز است. اعتماد کامل از طرف شبکه به ما وجود دارد و این اعتماد دوسویه است، من دستم در«پایتخت» و ارایه قصه ها بسیار باز است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    تمام انتقادهایی که متوجه پایتخت شده همه از روی حسادت است .تا امروز هیچ کسی نتوانسته کاری به قدرت و جذابیت پایتخت بسازد.و به نظر من اکثر این موفقیت به خاطر خود آقای تنابنده است.
  • حسین ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    با سلام از زحمات آقای تنابنده و آقای مقدم و ... خیلی سپاسگزاریم. اما چند نکته؛ متاسفانه شخصیت نقی معمولی بسیار افول کرده بود و اصلا شباهتی به یک الگوی نصفه و نیمه هم نداشت. رشوه می داد، بد رفتاری می کرد، برای همه لقب می گذاشت، کار خلاف و غیر قانونی انجام میداد، اقدام به خودسوزی (اگرچه نمایشی بود) می کرد، و ... کاش برای قسمتهای دیگر این اشکالات برطرف شود. البته نمی گویم باید شخصیتها از هر نظر کامل باشند اما نماز اول وقت و به جماعت خواندن کجا و ماکیاولی رفتار کردن کجا!!!
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    تنابنده هينقدر كه توانست دل پر از غم واندوه بيژن را به دنيايي از اميد ونشاط تبديل كند پيروز است وسربلند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس