کد خبر 442300
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

در پی انفجار انتحاری در شهر شیعه نشین کویته پاکستان 6 نفر شهید و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، تکفیریون و افراطیون کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، هند، عراق، لبنان، نیجریه، مالزی، اندونزی و ... همواره سعی داشته‌اند تا در اعیاد، دست به شیعه کشی بزنند و شادی و سرور پیروان اهل‌بیت(ع) را به عزا تبدیل کنند.

در این کورس رقابتی، کماکان تکفیریون پاکستان پیش‌تر از هم‌کیشان خود در سایر کشورها قرار داشته و این‌بار نیز خوی وحشیانه خود را به نمایش درآوردند.

به گزارش خبرنگار ابنا از پاکستان، شامگاه دیروز جمعه 26 تیرماه پیش از ساعت صفر بامدادی(به وقت محلی)، یک عامل انتحاری که گفته می‌شود 25 سال سن داشته است، با پوشش زنانه سعی داشت وارد یکی از خیابان های اصلی شهر شیعه نشین کویته واقع در جنوب غربی این کشور شود.

«طالب حسین» یکی از نیروهای امنیتی به شخص انتحاری مشکوک شده و دستور ایست می‌دهد که انتحاری بنا را بر فرار گذاشته ولی در نهایت ناچار به توقف می‌گردد.

شخص انتحاری که خود را در حلقه محاصره نیروهای امنیتی در نزدیکی دانشگاه دخترانه سردار بهادرخان می‌بیند، جلیقه انفجاری خود را منفجر می‌کند.

در پی این انفجار دو نفر از نیروهای امنیتی از جمله «طالب حسین» شهید و چهار تن دیگر به شدت زخمی شده که سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داریوش ایرانی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    لا شرقیه لا غربیه یا ایوهل مسلمون اتحدو اتحدو مسلمون ولمسلمات عید المبارک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس