کد خبر 441640
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به غیر از تمدید قرارداد با پادوانی تمام خواسته‌های من در نقل و انتقالات برآورده شد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص عملکرد باشگاه نقت تهران در فصل نقل و انتقالات و اینکه چقدر از خواسته‌های وی در این خصوص بر آورده شده گفت: فکر نمی‌کردم کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت بتواند عملکرد قدرتمندانه و قابل قبولی در نقل و انتقالات داشته باشد. به غیر از تمدید قرارداد با پادوانی تمام خواسته‌های من در نقل و انتقالات برآورده شد.

وی افزود: درست است که در نقل و انتقالات 5 ستاره را از دست دادیم اما توانستیم به جای آنها 5 ستاره دیگر جذب کنیم. 5 ستاره‌ای که از ما جدا شدند در لیست نهایی من قرار داشتند اما خوشحالم از اینکه تیم‌های صدرنشین و برتر لیگ برتر اقدام به جذب بازیکنان ما کردند. این موضوع موفقیت باشگاه نفت تهران را در شناسایی و پرورش ستاره‌های فوتبال نشان می‌دهد.

سرمربی نفت تهران گفت:در مورد پادوانی هم دلخوری من به این دلیل بود که پس از پایان لیگ چهاردهم در آخرین صحبتی که با این بازیکن داشتم، او قول داد در نفت می‌ماند و قراردادش را تمدید می‌کند اما به دلیل مسائل مالی ترجیح داد به سپاهان بپیوندد. به هر حال ما در باشگاه نفت تهران برای بستن قرارداد و پرداخت پول به بازیکنان اصولی داریم که از آن تخطی نخواهیم کرد.

منصوریان درباره اتفاقات رخ داده در راه پیوستن سیدجلال حسینی به نفت تهران گفت: اگر حسینی بازیکن نفت نبود در تمرین ما شرکت نمی‌کرد. یکی‌، دوبند در قراردادش بود که این موضوع را با هیئت مدیره باشگاه مطرح کردم وآنها نیز با این دو بند موافقت کردند.

وی تاکید کرد: یکی از نکات مثبت عملکرد باشگاه ما در فصل نقل و انتقالات پبش از آغاز لیگ پانزدهم این است که 7 بازیکن جوان و آینده‌دار را جذب کرده‌ایم. مطمئن باشید آنها در آینده تبدیل به ستارگان فوتبال ایران می‌شوند و از آنها مطالب زیادی خواهید شنید.ُّ
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس