جانباز قطع نخاع کرمانی با اشاره به دیدار با سردار قاسم سلیمانی گفت: در دوران جنگ و در ابتدای حضور در اهواز به مقر لشکر 41 ثارالله رفتیم. تا آن روز سردار را ندیده بودم...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جمعی از جانبازان قطع نخاع کرمانی میزبان ضیافت افطاری معلولین بهزیستی در مرکز توانبخشی ایثارگران و جانبازان بودند.

امان الله دارابی جانباز 70 درصد و قطع نخاع درباره اهداف برگزاری این مراسم گفت: برای سومین سال پیاپی این مراسم برگزار می شود که تفاوت مراسم امسال با سالهای قبل در این است که امسال به پیشنهاد سازمان بهزیستی از معلولان این سازمان برای شرکت در ضیافت افطاری دعوت به عمل آمد.

وی هدف از برگزاری این آیین را علاوه بر ثواب اخروی، تقویت روحیه و تشویق معلولان به حضور بیشتر در اجتماع و یک احساس همدردی بین جانبازان و معلولین ذکر کرد و افزود: این مراسم به صورت کاملا خودجوش و به همت جمعی از جانبازان 70 درصد کرمانی  برگزار شد.

این جانباز قطع نخاع در پایان با اشاره به حضور خود در جبهه، به ذکر خاطره ای از دیدار با سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: در ابتدای حضور در اهواز به مقر لشکر 41 ثارالله رفتیم و در همان روز شاهد حضور سردار سلیمانی بودیم، من که تا آن روز ایشان را از نزدیک ندیده بودم شاهد بودم وی با لباسهای به شدت خاکی و بدنی مجروح و خونین در پادگان حضور پیدا کرد و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس