کد خبر 441637
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که کسانی که مخالف توافق هسته‌ای میانجیگران بین‌المللی با ایران هستند باید یک جایگزین پیشنهاد دهند.

کری:مخالفان توافق جایگزینی برای آن ارائه کنند
به گزارش مشرق، جان کری وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با سی ان ان تصریح کرد که افرادی وجود دارند که متاسفانه تنها به صورت سیاسی و خودکار تصمیم گرفته اند تا با این توافق مخالفت کنند، بدون اینکه حتی نسبت به آن آگاه باشند یا توافقنامه را خوانده باشند، بدون آنکه مفاد آن را بدانند، با آن مخالفت می کنند.

وی در ادامه افزود: افرادی هستند که مصمم هستند که نباید توافقی با ایران صورت گیرد. ولی آنها هیچ راهکار جایگزینی را ارائه نمی دهند. این افراد یک وظیفه دارند و آن معرفی یک جایگزین است.

جان کری توافق بین ایران و میانجیگران بین المللی را تاریخی ارزیابی کرده است. وی افزود: البته مهمترین چیز اجرای این توافقنامه است. روی کاغذ ما یک توافقنامه داریم ولی تا زمانی که این توافقنامه اجرا نشود، چیزی نداریم.

سیاستمداران رژیم صهیونیستی به شدت از توافقنامه حاصل شده بین ایران و قدرت های بین المللی انتقاد کرده اند. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این توافق را یک اشتباه تاریخی خوانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس