نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارنظرهایش در قبال مذاکرات هسته‌ای گفت که «توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه در ابعاد تاریخی است».

نتانیاهو: توافق هسته‌ای ایران اشتباه بد تاریخی استبه گزارش مشرق،‌  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه بد تاریخی است.

مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ امروز سه شنبه در حالی آغاز شده که خبرنگاران رسانه‌های مختلف صبح امروز به وقت وین برای پوشش اخبار نشست خبری پایانی مذاکرات هسته‌ای به مرکز رسانه‌ای آستریا منتقل شدند.

رسانه‌های مختلف غربی امروز در خبرهایی به نقل از منابع ایرانی و همچنین غربی از حصول جمعبندی نهایی در مذاکرات هسته‌ای بین طرفین گفتگوها خبر داده‌اند.

در واکنش به این خبرها، مقامات رژیم صهیونیستی طبق معمول شروع به واکنش و انتقاد از مذاکرات کردند به نحوی که معاون وزیر خارجه این رژیم،‌جمعبندی نهایی را «تسلیم شدن» در برابر ایران توصیف کرد.

به گزارش رویترز، بنیامین نتانیاهو که در سالیان اخیر و به ویژه در دو سال اخیر همواره در مخالفت با مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ اظهارنظر کرده،‌امروز گفت: «توافق هسته‌ای ایران یک اشتباه بد در ابعاد تاریخی است».

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه پس از توافق موقت ژنو بین ایران و گروه ۱+۵ هم در موضعی مشابه، این توافق را اشتباهی تاریخی خوانده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس