کد خبر 441047
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

لوکا بوناچیچ و منصور ابراهیم‌زاده جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ دسته اول به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، علی زینلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات ما زیر نظر اکبر زبردست مدیر فنی تیم دنبال می‌شود. ما قصد داریم که با قدرت در لیگ دسته اول حاضر شویم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تصریح کرد: ما با وینگو بگوویچ صحبت کردیم و او به ما قول داد که در مس رفسنجان حضور داشته باشد اما در آخرین دقایق به مس کرمان رفت. پس از آن مربیانی را در نظر گرفتیم از جمله مهاجری که البته به لیگ برتر رفت و هدایت پدیده را برعهده گرفت.

مدیرعامل باشگاه مس رفنسجان تصریح کرد: منصور ابراهیم‌زاده از دیگر گزینه‌های ما است که البته به خاطر دوره‌ای که شهریور ماه در آمریکا قرار است شرکت کند وضعیتش هنوز مشخص نیست. ابراهیم‌زاده چندین بار این دوره را به تعویق انداخته بود اما امسال قصد دارد که شرکت کند. رایزنی‌های ما همچنان با او ادامه دارد تا بتوانیم از وجود او در تیم استفاده کنیم.

زینلی تاکید کرد: ما گزینه‌های خارجی هم داریم که لوکا بوناچیچ از این جمله است و صحبت‌های اولیه هم با او انجام داده‌ایم. به هر حال تا شنبه یا یکشنبه سعی می‌کنیم سرمربی تیم خود را انتخاب کنیم و تلاشمان این است که در این زمینه اشتباهی نکنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس