اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر از فوق‌ستاره حال‌حاضر کشورش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق،دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، فوق‌ستاره فوتبال کشورش را به تفاوت کیفی معنادار در سطح ملی و باشگاهی متهم کرد.

مسی با زدن تنها یک گل در دوره اخیر کوپاآمه‌ریکا همراه تیمش یک نایب‌قهرمانی دیگر را تجربه کرد و مارادونا به عنوان ستاره جام‌جهانی 1985 به شکلی نامحسوس به خاطر بازی‎‌های ضعیف گذشته در تیم ملی با این حرف‌ها او را زیر سؤال برد و گفت: ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم؛ کسی که 4 گل به سوسیداد می‌زند اما به تیم‌ملی که می‌رسد حتی پایش هم به توپ نمی‎خورد! او باید از خودش بپرسد آرژانتینی است یا سوئدی؟ البته در حال حاضر انتقاد از عملکرد لیونل خیلی آسان به نظرمی‌رسد.

مارادونا با این اظهارات انتقاد از جانشین خود را به اوج رساند و عنوان کرد: اصلا نگویید ما، او را لوس کرده‌ایم. مسی هم باید مانند هر بازیکنی برای تیم‌ملی کشورش بهتری بازی‌ها را انجام دهد. با این حال لیونل هنوز نابود نشده و می‌تواند با شرایط سخت کنار بیاید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    مشکل اینه که بعضی ها فکر میکنند مسی همیشه باید گل بزند در صورتی که نمی دانند اگر در بازی گلی هم زده میشود با تا ثیر این بازیکن بزرگ بعنی مسی بوده است و انتقاد از او به این راحتی کار درستی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس