کد خبر 440593
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

مایکروسافت تصمیم گرفته تعدادی از برنامه‌های همراه نامحبوب خود را حذف کرده و بر روی طراحی برنامه های جدیدی متمرکز شود که از کاربران بیشتری برخوردار باشند.

 به گزارش مشرق، برنامه های نامحبوبی که برای آندروید، iOS و ویندوز فون طراحی و عرضه شده اند تا پایان امسال کنار گذاشته می‌شوند.

شرکت مایکروسافت می‌گوید قصد دارد برنامه‌های همراه جدیدی با موضوع خبر، آب و هوا، ورزش، مسائل مالی و ... طراحی و عرضه کند که هم بر روی ویندوز 10 و هم بر روی سیستم عامل های مختلف همراه قابل استفاده باشند.

یکی از برنامه های همراه حذف شده Photosynth است که به افراد کمک می کند تصاویر پانوراما ایجاد کرده وبه اشتراک بگذارند. همچنین از طریق برنامه مذکور می توان بعد سومی در جهات مختلف به عکس ها افزود و در جهات مختلف جابجا شد.

مایکروسافت می گوید به پشتیبانی از کاربرانی که برنامه مذکور را بر روی گوشی هایشان نصب کرده اند، ادامه خواهد داد. اما عرضه رسمی آن را در فروشگاه همراه خود متوقف می نماید.

همچنین برنامه های MSN Travel   و  MSN Food & Drink هم در 28 سپتامبر حذف خواهند شد. اما برنامه MSN Health & Fitness تا اول نوامبر در دسترس خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس