کد خبر 440413
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱

رضا یزدانی به دلیل پارگی عضله ساق پا حضور در تورنمنت لهستان را از دست داد.

به گزارش مشرق،پس از پیروزی رضا یزدانی مقابل عباس طحان در فینال وزن 97 کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و کسب عنوان قهرمانی، با تصمیم شورای فنی قرار شد این دو کشتی‌گیر (طحان و یزدانی) برای ارزیابی‌ عملکردشان به منظور پوشیدن دوبنده تیم مای در مسابقات جهانی در جام زیلکوفسکی لهستان که قرار است ماه آینده برگزار شود محک بخورند.

چند روز پیش بود که یزدانی در تمرینات از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی کرد که بعد از مراجعه به پزشک و انجام MRI مشخص شد که از این ناحیه دچار پارگی عضله شده است و به احتمال زیاد نمی‌تواند تیم آزاد را در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان همراهی کند.

تورج ملک  محمدی دبیر کمیته پزشکی فداسیون کشتی با تایید این خبر گفت: بعد از احساس ناراحتی یزدانی از وی ام‌آر آی گرفتیم و مشخص شد عضله پشت ساق پای وی دچار پارگی خطرناکی شده است که امکان دارد حتی سبب ایجاد لخته خون شود به همین دلیل در وهله اول وی باید استراحت مطلق داشته باشد و قطعا تا 3 هفته نمی تواند تمرین و کار کشتی انجام دهد.

وی درباره اینکه آیا یزدانی می‌تواند در لهستان کشتی بگیرد و شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی چگونه است ادامه داد: سلامت این کشتی‌گیر بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد اما یزدانی به طور قطع حضور در تورنمنت لهستان را از دست داده است و بعد از طی مراحل نقاهت و معاینه مجدد مشخص می شود چه شرایطی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس