کد خبر 440151
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد که شکست سنگین تیمش مقابل تیم قدرتمند ترکیه‌ای مأیوس کننده نبوده است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از شکست سنگین 7 بر صفر ذوب‌آهن مقابل فنرباغچه ترکیه در دیداری تدارکاتی به سایت باشگاه ذوب‌آهن گفت: فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند، فوتبال رو به جلو و بر اساس احاطه بر مالکیت توپ است. هدف ما از دیدار با تیم فوتبال فنرباغچه انجام چنین کاری در تقابل با یک تیم بزرگ اروپایی بود.

وی ادامه داد: شاید اگر در این دیدار به دنبال نتیجه بودیم می‌توانستیم توپ را به حریف بدهیم و به دفاع صرف رو بیاوریم اما به هیچ‌وجه چنین کاری را نکردیم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم مقابل این تیم بزرگ فوتبال خودمان را بازی کنیم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: منهای گل‌هایی که دریافت کردیم، اگر نگاهی کلی به جریان بازی بیندازیم متوجه این نکته می‌شویم که تقریباً تمامی گل‌هایی که دریافت کردیم در ضد حملات سریع تیم فوتبال فنرباغچه شکل گرفت. اگر آنالیز این بازی استخراج شود این نکته را درخواهیم یافت که مالکیت ما بر زمین و توپ اگر بیشتر از فنرباغچه نبود، کمتر از این تیم هم نبود.

گل‌محمدی گفت: اکنون تیم ما در یک کلاس بالاتر قرار خواهد گرفت. این شکست چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند و برای من مهم این بود که بازیکنانم در مقابل بزرگان فوتبال جهان ماجراجویی کنند.

وی در پایان گفت: نتیجه مأیوس کننده نبود و مطمئناً این شکست کمک فراوانی به ما خواهد کرد. بازی تیم جوان من مقابل نانی، دیگو، میرلس، برونو آلوز، فرناندائو و دیگر ملی‌پوشان فنرباغچه از صربستان، نیجریه، سنگال، اسلوواکی، کرواسی، ترکیه و... مسابقه‌ای بود که کیفیت آنها را ارتقا داد. مطمئناً تیم من اگر می‌توانست دو بازی بزرگ دیگر شبیه دیدار با فنرباغچه برگزار کند، در سطحی به مراتب بهتر قرار می‌گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیوان ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    در فوتبال مدرن دیگه بازیکنان نباید زیر توپ بزنند و دفاع مطلق انجام دهند که این خاصیت تیم های ایرانی است و باید بازیکنان باز ی خودشان را انجام دهند علی الخصوص چنین بازی هایی که تدارکاتی است .
  • گیل مرد ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    خسته نباشی پرسپولیسی باظرفیت وقهرمان
  • قرمز ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    هفت تاااااااااااااا چیزدیگه ای نبود بخورید تعارف نکنید........
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    مخلص آقا یحیی هستیم ولی یه ذره واسه فوتبالمون هم آبرو بزارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس