کد خبر 439878
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه انتظار نداشتیم مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: این آمریکا بود که به مذاکره علاقه داشت و ایران هم برای اثبات اینکه اهل گفت‌وگو و تدبیر است، با جدیت در این مذاکرات شرکت کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت والده سردار علیرضا افشار که عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال فارس درباره عملکرد آمریکایی‌ها در روزهای اخیر مذاکرات وین، با بیان اینکه انتظار نداشتیم که مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: این آمریکا بود که به مذاکره علاقه داشت و ایران هم برای اثبات اینکه اهل گفت‌وگو و تدبیر است، با جدیت در این مذاکرات شرکت کرد.

وی افزود: رفتار اوباما و کری بعضا امیدهایی برای رسیدن به نتیجه ایجاد کرد ولی ایالات متحده آمریکا به فرموده امام(ره) شیطان بزرگ است و نمی‌توان به او دل بست.

فیروزآبادی تصریح کرد: اگر مذاکرات به نتیجه برسد، ملت جشن خواهد گرفت و اگر هم به نتیجه نرسد، به عنوان پیروزی در مقاومت جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: آمریکا و اعضای کم‌معرفت 1+5 از قول خود برگشتند و به خیالشان دارند ملت ما را تحت فشار قرار می‌دهند ولی بدانند که ما فرزند امام حسین(ع) هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توصیه می‌کنم آنها برای منافع خودشان هم که شده بر سر عهد و پیمان خود پایبند باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    آفرین کوتاه مختصر مفید
  • ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    جشن چه فایده ای داره؟ مهم اینه که خطوط قرمز به طوری جدی حفظ بشه، چه با توافق و چه بدون توافق. مهم اینه که از پیشرفت علمی و هسته ای عقب نیفتیم و بهتر از قبل مسیر علمی رو طی کنیم. جشن ما اون موقعیه که آمریکا و اسرائیل و شیطان ها از صحنۀ روزگار محو بشن. فعلا باید به فکر پیشرفت هسته ای بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس