کد خبر 439455
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

مسن ترین سرباز ناجا صاحب 8 فرند و 3 نوه است.

به گزارش مشرق ، علي شهابيان مسن ترين سرباز آموزشي يگان ويژه خوزستان با 45 سال سن ، مهمترين علت ورود به عرصه خدمت مقدس سربازي را سهيم بودن در برقراري نظم و امنيت جامعه ايران اسلامي را عنوان کرده است. سرباز وظيفه علي شهابيان متولد 1349، صاحب هشت فرزند و سه نوه است، ميزان تحصيلات وی سيکل و شغل او قبل از اعزام به خدمت، کارگر ساختمانی بوده و ساکن استان کهکيلويه و بوير احمد شهرستان دهدشت مي باشد که در نوزدهم خرداد ماه سال جاري دوره آموزشي را در يگان ويژه خوزستان شروع نموده است.



شهابيان در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار داشت: در سن هجده سالگي ازدواج کرده و اکنون داراي هشت فرزند و سه نوه است که فرزند سومش طلبه مي باشد. وي سرپرستي و کفالت پدر و مادر پير و سالخورده اش را نيز به عهده دارد. علي شهابيان دليل اصلي ورود به خدمت را سهيم بودن در برقراري عرصه نظم و امنيت کشور دانست. وي بيان کرد: که با ديدن صحنه شهادت دلاور مردان عرصه مرزباني در شبکه هاي تلويزيوني که توسط گروهک هاي تروريستي در شرق کشور شهد شيرين شهادت را نوشيدند، تحولي عجيب در درونم اتفاق افتاد و باعث شد من از روستاي سردو شهرستان دهدشت به خدمت مقدس سربازي اعزام و  خود را به يگان ويژه استان خوزستان جهت طي نمودن دوره آموزشي معرفي کنم.

وي افزود: که در حال حاضر هيچ گونه درآمدي براي امرار معاش خانواده اش ندارد و تنها در روزهايي که به وي مرخصي داده مي شود از طريق حرفه سابق خود يعني کارگري ساختمان درآمدي ناچيز به دست مي آورد و خرج زندگيش مي کند.



علي شهابيان در پاسخ به  اين سئوال که چرا در موعد مقرر نيامده و بعد از اين همه سال خود را براي انجام خدمت مقدس سربازي معرفي کرده است؟ گفت: باتوجه به وضع مادي، متأهل بودن و سرپرستي پدر و مادرم، همچنين شرايط سخت زندگي فکر مي کردم، امکان انجام خدمت سربازي برايم وجود ندارد ولي همانطور که قبلاً به اين موضوع اشاره کردم بعد از شهادت سربازان مرزباني برخود وظيفه دانستم با توجه به شرايط دشوار و سختي که در اداره زندگي و امرار معاش با نه سر عائله دارم به خدمت مقدس سربازي بيايم و سهمي هر چند اندک در برقراري نظم و امنيت اين مرز بوم را داشته باشم.

منبع روابط عمومی نیروی انتظامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    بابا معافش کنید بره بنده خدا رو
  • حسین ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    بابا ای ول
  • جواب بدید ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    وقتی بنا به دستور مقام رهبری متولدین تا 1354 از انجام خدمت وظیفه معاف شده اند نیروی انتظامی این بابا رو واسه چی برده خدمت سربازی ؟
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    براي پاك كردن اطاق جناب سروان تميز كردن ماشين جناب سرهنگ و چسباندن پا جلوي تمسار ووووومگر از سرباز غير از اين استفاده مي شود پول را مي دهند به جنابها و كار را به سربازها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس