کد خبر 439306
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پول دغدغه پرسپولیس نیست، دغدغه باشگاه باید هدفمند بودن باشد.

به گزارش مشرق،‌ جعفر کاشانی  در خصوص  شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس سر حال است و قرار بر این شده که تیم یکشنبه به ترکیه سفر کند. تمرینات هم به بهترین نحو انجام می‌شود. روز گذشته مصطفی قنبرپور که به بازی دوستانه پرسپولیس رفته بود گفت که پرسپولیس شرایط خوبی دارد. ان‌شاالله بازیکنان هم بتوانند خواسته‌های برانکو را به خوبی در زمین اجرا کنند.

وی در مورد نگرانی برخی از هواداران پرسپولیس نسبت به عدم جذب ستاره‌ها توسط این باشگاه خاطرنشان کرد: پرسپولیس همه چیز دارد، بگذارید بازی‌ها شروع شود تا به حرف من برسید. اینقدر ستاره ستاره نکنید. پرسپولیس باید پُر باشد از بازیکنان جوان و مستعد که بخواهند توانایی‌هایشان را در این تیم نشان بدهند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد:‌ اگر پرسپولیس زیرساخت داشته باشد هیچ‌وقت نباید دغدغه بازیکن داشته باشد. باشگاه باید آنقدر در بازیکن‌سازی قوی باشد که محتاج هیچ بازیکنی نباشد.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا در  حال حاضر در باشگاه پرسپولیس پول وجود دارد یا خیر، گفت: پول دغدغه پرسپولیس نیست، دغدغه باشگاه باید هدفمند بودن باشد. قهرمانی‌ها می‌آیند و می‌روند اما باید زیرساخت‌های باشگاه درست شود، کاری که در تمام دنیا انجام می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    دغدغه ی ما وجود کاشانی و طاهری و عبدی خورد بینه .
  • lpln ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    آقای کاشانی عزیز بزرگترین دغدغه هوادارا و محبین پرسپولیس شما و هیت مدیره است نباید میومدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس