کد خبر 439009
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده که فینال سوپرجام فوتبال باشگاهی کشورش را برای نخستین بار در خارج از کشور و در پایتخت انگلیس برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال عربستان می‌خواهد فینال سوپر جام باشگاه‌های کشورش را که میان النصر و الهلال است، در لندن برگزار کند.

این دیدار سه هفته دیگر خواهد بود.

نخستین دیدار سوپر جام عربستان در سال 2013 در ورزشگاه عبد‌العزیز که ورزشگاه الاتحاد است، برگزار شده بود. دیدار سال بعد در این سطح اما در ریاض برگزار شد که در آن،‌ دو تیم النصر و الشباب حاضر شدند.

سومین سال برگزاری فینال سوپر جام که امسال است، در لندن برگزار خواهد شد و علت آن، شناخته شدن هر چه بیشتر فوتبال باشگاهی عربستان است و میزبان این دیدار هم، ورزشگاه لوفتس رود در منطقه وایت سیتی در جنوب لندن که خانه کوئینز پارک رنجرز است، خواهد بود.

ورزشگاه یاد شده در 10 دقیقه‌ای لندن است و 18 هزار نفر هم ظرفیت دارد.

تیم پیروز یک میلیون دلار (معادل بیش از سه میلیارد تومان) دریافت خواهد کرد.

درآمد ناشی از حضور تماشاگران، صرف امور خیریه خواهد شد.

دو باشگاه که یکی در لیگ حرفه‌ای عربستان و دیگری در جام ولیعهد این کشور قهرمان شدند،‌ اکنون مراحل آماده‌ سازی خود را در وین در حال گذراندن هستند.

هوادارانی که از عربستان می‌خواهند به دیدار پایانی سوپر جام بروند، باید 5700 ریال (معادل حدود شش میلیون تومان) بپردازند که این مبلغ شامل کل هزینه‌‌های رفت، اقامت، بازگشت و بلیط بازی خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس