کد خبر 438775
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

از صحبت‌هایم این برداشت را ندارم که تیم ملی، فدراسیون و یا داوران را زیر سؤال ببرم.

به گزارش مشرق، مهدی کامرانی بازیکن تیم ملی بسکتبال ضمن رد این شائبه که جامعه داوران و فدراسیون را هدف قرار داده است، گفت: من از مصاحبه‌ام که حدود 45 روز قبل انجام شده، این برداشت را ندارم که تیم ملی، فدراسیون و یا جامعه زحمت‌کش داوران را زیر سؤال ببرم، بلکه نقاط ضعفی بود که در قالب درد و دل خانوادگی بیان کردم.

وی ادامه داد: اصلاً چرا مصاحبه مختصر حدود دو ماه قبل من، امروز و به این شکل به آن پرداخته می‌شود و قصد دارد من را رودروی بازیکن خاص و یا فدراسیون قرار دهد. من درد و دل‌ها و ناگفته‌هایی دارم که به وقت با آن فدراسیون در میان خواهم گذاشت.

ملی‌پوش بسکتبال ایران عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در این مقطع حساس که تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا و سهمیه المپیک آماده می‌شود، تمام ذهنم را متمرکز روی این برنامه کنم و مطمئن باشید آنهایی که با برنامه‌ریزی مصاحبه من را بعد از این همه وقت پیگیری می‌کنند و با انجام چند مصاحبه با دیگر بازیکنان هم هدف خاصی را دنبال می‌کنند، موفق نخواهند شد.

کامرانی افزود: قطعاً در هر خانواده، باشگاه و تیمی مشکلاتی هست، اما این دلیل نمی‌شود که برخی از این شرایط سوءاستفاده کنند. من همیشه به پیراهن تیم ملی و پوشیدن آن افتخار کرده و با هیچ بازیکن یا مدیری مشکل حاد نداشته‌ام.

گارد رأس تیم ملی بسکتبال، در پایان ضمن اشاره به این موضوع که الان وقت تسویه حساب با شخصی نیست، گفت: آنهایی که مصاحبه من قبل از آمدن مشحون را امروز منتشر کرده و از آن بهره‌برداری می‌کنند بدانند بین من، فدراسیون و بازیکنان هیچ مشکلی نیست و اگر هم درددلی باشد به وقت آن را بیان خواهم کرد. هدف من و فدراسیون این روزها تلاش برای موفقیت در جام ملت‌ها و کسب سهمیه المپیک است.

صحبت‌های کامرانی در روزهای گذشته با واکنش تند برخی بازیکنان تیم ملی مانند صمد نیک‌خواه بهرامی و حامد حدادی روبه‌رو شده بود.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال نیز اعلام کرده بود صحبت‌های کامرانی در این برهه اشتباه بوده است.

منبع: سایت فدراسیون بسکتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس