کد خبر 438730
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کرار با ما قرارداد دارد و مشکلی با او نداریم، اما خودم به او گفتم اول پولت را بگیر بعد به تمرین برو.

به گزارش مشرق، جاسم کرار امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هنوز بر سر بندهایی از قرارداد خود با استقلال به توافق نرسیده است.

علی نظری‌جویباری در این خصوص اظهار داشت: کرار با ما قرارداد دارد و باید به او پول بدهیم. از همین رو او به ایران آمده اما هنوز به کردان نرفته است.

وی افزود: مشکلی با این بازیکن نداریم و باید پیش پرداخت 30 درصدی ابتدایی او را بدهیم. شاید به این دلیل است که کرار چنین صحبتی انجام داده است، اما مشکلی وجود ندارد و ان‌شاءالله تا روز شنبه تکلیف این موضوع را روشن خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که خودم به کرار گفتم تا پول نگیرد به تمرین نرود، تأکید کرد: در هر صورت او یک بازیکن است و باشگاه هم باید طبق قرارداد به تعهداتش عمل کند. ما هم روی حرف‌مان هستیم و قطعا مشکل این بازیکن را حل می‌کنیم.

نظری‌جویباری، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:‌ ما برای مسعود حسن زاده به ذوب آهن نامه نوشتیم اما این باشگاه جواب نداد. همچنین یعقوب کریمی نیز با سپاهان قرارداد دارد و جالب اینجاست که آنها رضایت‌نامه این بازیکن را هم نمی‌دهند. ما هنوز در مورد کریمی نتوانستیم به توافق نهایی برسیم و خود این بازیکن باید رضایتنامه‌اش را از سپاهان بگیرد.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که این باشگاه باید برای فسخ قرارداد هر بازیکنی رضایت آنها را نیز بگیرد، گفت: فسخ قرارداد هر بازیکن نیازمند توافق دو طرفه است. امیرحسین صادقی، محسن فروزان و هر بازیکن دیگری که آقای مظلومی به آنها نیازی ندارد می‌توانند با باشگاه های مدنظر خود مذاکره کنند و سپس بیایند و با ما بنشینند ما هم توافق می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال نیز، گفت: ان‌شاءالله تا روز شنبه تکلیف این موضوع را مشخص کرده و نام اسپانسر این باشگاه را اعلام می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس