کد خبر 438404
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

شورای استان انبار از کشته شدن ده ها نفر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آسیا، شورای استان کربلا از کشته شدن ده ها نفر از اعضای گروه تروریستی داعش و به آتش کشیده شدن 40 قایق این گروه در عملیات ارتش عراق در استان انبار خبر داد.

"نصیف خطابی،" رئیس این شورا اعلام کرد بالگردهای ارتش در عملیاتی موفقیت امیز توانستند تعدادی نیرو را در عمق استان انبار در منطقه "عنق الرزازه" به طرف عامریه فلوجه پیاده کنند. این نیروها ضمن هدف قرار دادن مواضع داعش و به هلاکت رساندن ده ها نفر از آنان، بیش از 40 قایق را که برای انجام عملیات تروریستی در جنوب حبانیه مجهز و آماده کرده بودند به آتش کشیدند.

نیروی هوایی ارتش همچنین طبق اطلاعاتی که از نیروهای مستقر در منطقه "نخیب" بدست اورده بودند توانستند تلفات و خسارات سنگینی به گروه تروریستی داعش در این منطقه وارد کنند.

منابع میدانی همچنین اعلام کردند نیروهای امنیتی و مردمی 29 تروریست داعشی را در روستای نخیب در جنوب غرب شهر رمادی دستگیر کرده و مقداری اسلحه و مهمات به غنیمت گرفتند. 
از استان نینوا نیز خبر می رسد پنج داعشی هنگام فرار به سوی سوریه بر اثر انفجار خودروی آنها به هلاکت رسیدند.

در حمله هوایی ارتش عراق به یک کاروان تروریستهای داعش در حدیثه در غرب رمادی در استان انبار، دهها نفر از تروریستها از جمله چند نفر از سرکردگان آنها به هلاکت رسیدند. این افراد در حال حرکت برای کمک رسانی به داعشی ها در مناطق مختلف رمادی بودند و سلاح و مهمات زیادی همراه داشتند.

در همین حال نیروهای عشایر بونمر و جغایفه در منطقه بروانه از توابع حدیثه موفق شدند 9 نفر از داعشی ها را دستگیر کنند.

در استان صلاح الدین نیز نیروهای عصائب اهل حق در یک عملیات ویژه "ابو حمزه الحجاری،" والی تروریست بیجی را به هلاکت رساندند. وی در یک خانه متروکه خارج از بیجی پنهان شده بود.
نیروهای مشترک عراقی همچنین چهار تانک بمب گذاری شده را قبل از رسیدن به اهدافشان منهدم کردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس