مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: تمام اعضای کمیته استیناف قاضی هستند و مگر می‌شود در یک مجموعه اعضای آن یکدیگر را تهدید کنند؟

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه راه آهن در خصوص صحبت‌های مهدی دادرس مبنی براینکه مسئولان فشارهایی را برای تغییر حکم کمیته استیناف وارد می‌کنند، اظهار داشت: همان‌طور که در مصاحبه‌های قبلی خود هم گفتم دادستانی هیچ دخالتی در پرونده مارتین موتومبا ندارد و اگر روز گذشته هم نماینده آنها در جلسه کمیته استیناف حاضر شد با حکم قضایی شرکت نکرده بود.

وی ادامه داد: حضور نماینده دادستانی با هماهنگی صالحی، رئیس کمیته استیناف بوده و به علت اینکه از زیر مجموعه خود مطلع شوند این کار صورت گرفت. نماینده دادستانی در این جلسه حاضر شد تا متوجه شود زیر مجموعه این ارگان چه خطایی انجام داده و یا اصلاً مرتکب اشتباهی شده است یا خیر.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تاکید کرد: تمام اعضای کمیته استیناف قاضی هستند و مگر می‌شود در یک مجموعه اعضای آن یکدیگر را تهدید کنند؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    فوتبال ساخته و پرداخته دشمن است و بیشتر جنبه کسب و کار دارد. اینکه 11 نفر دنبال توپ بدوند و چند نفر کاسبی کلان کنند و 75 میلیون نفر را با باختن تیمها در شرایط خاص بیمار روانی کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس