کد خبر 438131
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

گروه تروریستی تکفیری «داعش» یکی از سرکردگان خود در دیر الزور را بازداشت کرد و یک نوجوان 17 ساله را در ملاء عام گردن زد.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی تکفیری «داعش» روز گذشته (یک‌شنبه) یکی از سرکردگان خود در ریف شرقی دیر الزور به نام «صدام العدیش الغضبان» از اهالی شهرک «البصیره» را بازداشت کرد.

داعش، الغضبان را در حال قاچاق سیگار و تلاش برای وارد کردن آن به داخل شهر دیر الزور دستگیر کرد. داعش کشیدن سیگار و قلیان را در مناطق تحت تصرفش ممنوع کرده و آن را حرام می‌داند و مجازات کسانی‌ که از این قانون تخلف کنند به سرحد اعدام هم می‌رسد.

از سوی دیگر، از شهر دیر الزور خبر می‌رسد که داعش یک نوجوان 17 ساله را که مدعی شده بود، به ذات الهی توهین کرده است، در خیابان «التکایا» دیر الزور و در ملاء عام گردن زد.

این گروه تکفیری همچنین فرمان عدم خروج ساکنان شهر «البو کمال» در ریف دیر الزور را جز با در دست داشتن مجوز از سوی پلیس دینی داعش معروف به حسبه صادر کرد.

این فرمان تصریح کرده است، عراقی‌هایی که خواهان خروج از شهر هستند، لازم است، در قبال خروج خود 6 هزار لیره سوری پرداخت کنند.

این درحالی است که منابع محلی در دیر الزور اعلام کردند که نیروهای مقاومت مردمی در دو شهر بقرص و المیادین، در ریف دیر الزور عناصر تکفیری داعش را مورد حمله قرار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • افرا ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    او روزی که حضرت زهرا از خانه بیرون می زد و عهد پیامبر را گوشزد می کرد تا جلوی انحراف از دین را بگیرد . این روزها را می دید . می دید که وقتی دین بدست نااهلان و نامحرمان بیافتد بنام فتوا چه جنایت ها که نمی کنند . لعنت خدا بر کسانی که دین را از مدار صحیحش خارج ساختند
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    1 0
    اگر از بابت سیگار و قلیان بوده کار خوبی بوده و باید ادامه دهند و بقیه کشورهای مسلمان هم سرمشق بگیرند چون در کار خوب باید مسلمانان از هم سبقت بگیرند. امار پزشکی در کشور هم تائید میکند که به دلیل معتاد و سیگاری شدن افراد امار سرطان زیاد شده. حتی زن حامله هم اگر سیگار بکشد بچه اش کودن میشود و باعث پس رفت کشور در اینده میشود.
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    مردم بی غیرت دارند تماشا می کنند
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    آمار پزشکی تایید میکنه که به خاطر سیگار سرطان زیاد شده بعد آمار جنایات داعش چی اعلام میکنه؟. داره میگه به دلایل واهی مردم بدبخت عراق و سوریه بدست داعش کشته میشن بعد شما میفرمایید کار خوبی میکنه و کشورهای اسلامی یاد بگیرن. اعدام به این دلایل فقط از حیونهایی مثل داعش برمیاد.لطفا یک مقدار تفکر کنید در مورد چه کسانی نظر میدید. با تشکر
  • yaser ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    زیاد حرف دکترارو جدی نگیر
  • هادی ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    کسی که سیگار میکشه رو میکشن تا به بدن خودش آسیب نرسونه !
  • علی حقجو ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    چطور در سنگر های دواعش متاآمفیتامین و کوکایین مصرف بشه ایراد نداره ولی سیگار و قلیان برای مردم جزاش مرگه ؟؟؟!!!!.واقعا متاسفم برای اون نفهمی که از این جنایت علیه بشریت دفاع کرده .اگر ذره ای شعور و فهم توی اون کله پوکش بود باید از این عمل ابراز انزجار میکرد
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    چرا این مردم ساکت ایستادن؟؟؟؟
  • ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    خدا شفات بده عقب مونده کار داعشی ها رو تایید میکنه ...
  • امیر ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    مسلمان؟؟؟؟ کی گفته اینا مسلمانند؟ اینا اومدن که مسلمونا رو خراب کنن. به هیچ کار اینا نمیشه اعتماد کرد.
  • ناشناس ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    تو چه ساده ای اینا به بهانه های واهی زن و بچه مرد و پیر و جوونو اعدام میکنن تا حالا کدوم از اعداماشون رو اصول دین بوده که این یکی باشه باور کنید اینا از گروه صهیونیست ها و یهودی های از خدا بی خبر هستن که فقط و فقط قصدشون نابود کردن دین اسلامه اما از اونجاییکه این عرب های بی غیرت غیرت و مردونگی ندارن اجازه میدن هر بلایی سرشون بیاد البته اینا حقشونه اینا بازمانده خاندان یزید و معاویه هستن که به طفل شش ماهه امام حسین رحم نکردن اینا نفرین شده خاندان پیغمبرن و تا روز قیامت روی آرامش و خوشی رو نمی بینن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس